Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, hun er skøn. Besøgte hende idag. Min thai-mødom i kondenseret 15-minutters form :D så kan ikke sige noget om niveauet ift. til andre. Jeg var lidt nervøs, da jeg aldrig har prøvet andet end danske piger, men hun var sød, smilende og velkommende hvilket var lidt overraskende da jeg tror jeg, at jeg var dagens sidste kunde. Hun gik ud efter at have spurgt hvad jeg ville og jeg havde betalt. Kom ind 5 minutter efter og jeg lå klar med fuld flagstang. Hun satte noget "thai-musik" på, smuttede ud af sin kimono og afslørede en dejlig naturlig krop. Hun gav en super sensuel sutter og jeg troede næsten jeg ville være færdig lige der, men hun stoppede selv og gav mig derefter kondom på med munden, kravlede op og kyssede mig og førte mig op i hende og red mig mens hun stønnede som om hun blev filmet, hvis man er til den slags, hvilket jeg var. Derefter i doggy på siden af briksen og hun stønnede som en kælvende ko, indtil jeg var lige ved at være der, hvorpå jeg spurgte om jeg måtte afslutte i munden og hun aflød prompte og kravlede ned på knæ og havde munden åben før jeg havde fået kondomet af. Og jeg overgav mig der og hun tog hver en dråbe. Sikke en oplevelse. Det må jeg prøve igen. 

Hov og jeg tror faktisk det tog lige under en halv time så hun er ikke en tids-gnier. 

Redigeret af Pollution

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...