Hop til indhold
AalborgLook

Udenlandske piger i Aalborg

Recommended Posts

Det er da gået helt amok med udenlandske piger i Aalborg!
En søgning på Annoncelight på "aalborg" viser de 23 øverste i resultatet som værende annoncer på engelsk med udelandske piger.
Er der virkelig kunder til dem alle?
Håber ikke det betyder der komme færre skønne danske piger til Nordjylland!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

Ja der er mange men de er her sikkert kort tid og flere på et stred de danske er jo blevet for dyre og sippede tror jeg desværreJeg er nu mest til Thaipiger der bor her i Dk gider ikke de polaker eller letlter  og hvor de nu er fra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Det er da gået helt amok med udenlandske piger i Aalborg!
En søgning på Annoncelight på "aalborg" viser de 23 øverste i resultatet som værende annoncer på engelsk med udelandske piger.
Er der virkelig kunder til dem alle?
Håber ikke det betyder der komme færre skønne danske piger til Nordjylland!

Kun godt med konkurrence, det gavner kunderne, om der ervkunder nok er ikke din udfordring og du slipper for at stå i kø og pigerne på konkurrerer på pris og kvalitet ......

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 15 timer siden:

Har prøvet både Thai og Polske piger, men fotetrækket dog stadig absolut de danske piger.

De udenlandske piger i Aalborg ,især de polske ligger på samme prisniveau som de danske piger, enkelte danske piger ligger endda lidt under. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er klasseforskel mellem de danske og de polske. Egentlig synes jeg der er overraskende mange skønne og dejlige danske piger at vælge imellem pt. 

Men godt at der er noget for enhver smag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Erikson skrev, den 31/10/2016 at 15:32:

Ja der er mange men de er her sikkert kort tid og flere på et stred de danske er jo blevet for dyre og sippede tror jeg desværreJeg er nu mest til Thaipiger der bor her i Dk gider ikke de polaker eller letlter  og hvor de nu er fra 

 

synes du at vi danske piger der er i aalborg  er sippede ? 
Jeg ved at der er nogle andre danske piger i aalborg, ud over mig 
Og de er altså ikke sippede ? :)  
 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

ja Kamilla i er blevet for kotstbare og vansklige man bliver sku snydt syntes jeg når manbestiller 1/2 time og så går over haldelen af tiden emd snak før og efter man har fået en hurtig omgangs han du noget med en trans at gøre altså tilbyder en sådan og 3kant med ham ?+

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Erikson skrev, for 22 minutter siden:

ja Kamilla i er blevet for kotstbare og vansklige man bliver sku snydt syntes jeg når manbestiller 1/2 time og så går over haldelen af tiden emd snak før og efter man har fået en hurtig omgangs han du noget med en trans at gøre altså tilbyder en sådan og 3kant med ham ?+

Træk vejret, frække :)

Og slap heeelt af ;)

Jeg forstår ikke din "head-over-feet" kommentar , for du har vidst været en anelse for hurtig på tasterne med dine fingre til at du har fået ramt korrekt på tasterne? 

Jeg synes du skulle få noget fisse - dansk eller udenlandsk - op til dig ;) 

Men sex hjælper mod mange ting 

Det  hjælper også mod trykken i fingerene , anspændthed og de mest forstokkede mennesker , er ofte dem der er seksuelt underernæret.

Det er  faktisk videnskabeligt bevist,  at et aktivt sexliv giver rummelghed og et sundt og afslappet sind . 

Så du må ud i natten og finde dig noget fisse ,

Ønsker dig medvind og lys på din vej :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Kamilla K skrev, for 1 minut siden:

Træk vejret, frække :)

Og slap heeelt af ;)

Jeg forstår ikke din "head-over-feet" kommentar , for du har vidst været en anelse for hurtig på tasterne med dine fingre til at du har fået ramt korrekt på tasterne? 

Jeg synes du skulle få noget fisse - dansk eller udenlandsk - op til dig ;) 

Men sex hjælper mod mange ting 

Det  hjælper også mod trykken i fingerene , anspændthed og de mest forstokkede mennesker , er ofte dem der er seksuelt underernæret.

Det er  faktisk videnskabeligt bevist,  at et aktivt sexliv giver rummelghed og et sundt og afslappet sind . 

Så du må ud i natten og finde dig noget fisse ,

Ønsker dig medvind og lys på din vej :) 

Og når du har fået fisse nok, til at det ikke trykker mere, så vil du måske opdage, at vi piger ikke er ens.

Hverken de udenlandske. Eller os danske. 

I mænd er jo heller ikke ens. 

Så lad være med at skære folk over en kam.

 

Det klæder ingen ,at være så generaliserende 

Heller ikke dig 

Men Jeg  er ret sikker på, at du faktisk ville være ganske nydelig ,uden din generalisering :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Kamilla K skrev, for 10 minutter siden:

Træk vejret, frække :)

Og slap heeelt af ;)

Jeg forstår ikke din "head-over-feet" kommentar , for du har vidst været en anelse for hurtig på tasterne med dine fingre til at du har fået ramt korrekt på tasterne? 

Jeg synes du skulle få noget fisse - dansk eller udenlandsk - op til dig ;) 

Men sex hjælper mod mange ting 

Det  hjælper også mod trykken i fingerene , anspændthed og de mest forstokkede mennesker , er ofte dem der er seksuelt underernæret.

Det er  faktisk videnskabeligt bevist,  at et aktivt sexliv giver rummelghed og et sundt og afslappet sind . 

Så du må ud i natten og finde dig noget fisse ,

Ønsker dig medvind og lys på din vej :) 

ja sex er godt for mange ting som stress m, m jeg spurgte om du har en ven som du kallder  Ladyboy i Nøresundby vil du svare på det??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Erikson skrev, Lige nu:

ja sex er godt for mange ting som stress m, m jeg spurgte om du har en ven som du kallder  Ladyboy i Nøresundby vil du svare på det??

Nå var det var det ,der skulle stå ?? Tak fordi du løste den enigma for mig ...

Prøv at søge på mig både herinde , på annoncelight og prøv at klikke på linket til min hjemmeside 

Så finder du nok ud af , hvorfor dit spørgsmål forekommer en anelse malplaceret :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Kamilla K skrev, for 3 minutter siden:

Tak fordi du løste den enigma for mig ...

Den havde jeg heller ikke gættet :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Kamilla K skrev, for 6 minutter siden:

:D 

Til Kamilla  K  du kunne jo bare svarre at du ikke har klinik i NørreSundby men i Vojens det kunne du jo bare ha skrevet så nu er det spørgsmål besvaret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Hva?

Har jeg en klinik i Vojens ??? :shock:

 

Ehm....godt så. 

 

Jeg begynder at finde din mangelfuldhed en anelse tragisk :(

 

Ønsker dig i sandelighed held og lykke på din vej . 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...