Hop til indhold
Uffer

Pim hos Yen i Vejle:helt fantastisk

Recommended Posts

Efter mange år som passiv bruger kommer her min første anmeldelse.

http://yen-thaimassage.dk/

Søndag aften kunne jeg mærke at min krop havde brug for lidt omsorg.

Valget faldt på Yen thai massage  på koldingvej i Vejle.

Da jeg ankom 15 minutter senere end jeg havde aftalt blev jeg mødt af   Pim. En efter min smag en super hot frækkert med en fantastisk smil og et par store bryster som var dækket af en lille kjole som ikke overlod meget til fantasien.

vi blev hurtigt enige om fuld pakke. For fra første sekund var hun så smilende glad og fræk at det var lige før jeg havde sprunget massagen over for at komme igang med det sjove.

men først fik jeg lige en god gang mellem hård massage, hvor der var strejf de rigtige steder og man ofte kunne mærke et strejf af hendes dejligt store bryster. Flere gange stoppede hun og kiggede mig i øjnene når vi talte, og i det hele taget skabte hun en glad fræk og super god stemning. Flere gange prøvede jeg at komme videre til det frække, men hun grinte bare og sagde det kommer vi til.

sexen startede med at jeg lå på maven, fik olie ud over ryggen. Derfra kravlede hun op på mig og masserede mig med hele hendes frække krop. Da jeg fik vendt mig, blev jeg bekræftet i at det var de dejligste bryster. Egentlig kunne jeg have nøjes med at slikke/sutte på dem hele timen, men nu havde jeg jo sagt at jeg ville det hele...

Ang. Sexen vil jeg ikke trætte jer med en masse detaljer. Men jeg kan kun sige hun er fantastisk. Der er ikke noget hun ikke er med på. Og alt imens Holdt hun den frækkeste øjen kontakt.

Jeg synes ofte jeg har oplevet at når jeg først har betalt kan jeg mærke det går ud på at få mig expederet ud hurtigst muligt. Men da jeg var færdig, og bare halt sad/lå og blev nusset lidt på ryggen. Spurgte jeg om hun vidste hvad klokken var. Det viste det sig at der var gået over 2 timer. Men ikke engang der fik jeg indtryk at at jeg skulle skynde mig ud af døren.

jeg fik bad både før og efter.

jeg har været på stedet før, og har altid fået en super behandling. Men jeg må indrømme, at oplevelsen i dag var det mest fantastiske jeg har oplevet med en thai pige.

Gentagelses fare: ja for sa....  jeg venter bare på at de åbner i morgen klokken  9.00

på vejen ud af døren hilste jeg lige på Fame. En ung super smuk pige som også havde et kæmpe smil. Så hun er lige kommet på todo listen.. ufff jeg tror sku det her kommer til at kræve lidt over arbejde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm !

Lader til man måske skal give stedet en chance mere. Var der for ca 1 år siden og fik den elendigste service jeg har fået i mine efterhånden rigtig mange år i miljøet.

Kom ind af døren, blev modtaget af en slank lækker Thai på vel ca 40 - 45 år. Kom ind i massagerummet, og mersalg startede inden jeg fik tøjet af. Well, det var jo hvad jeg kom for, så bestilte FP for en tudse. Op på briksen, 2 min olieplask på benene, absolut ingen massage, damen smed så tøjet og kravlede op ved siden af mig. Selve akten startede uden yderligere dikkedarer og efter 2 min kom den der "You come now" som er et TOTALT turn of i min verden. 20 min efter stod jeg på gaden, utilfredsstillet og med en følelse af at være røvrendt totalt og 1000 kr fattigere. Så har holdt mig væk lige siden, men er villig til at give det en chance igen hvis andre har samme oplevelse af stedet som Uffer - eller var jeg bare uheldig og kom på en dårlig dag???

Snuller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror jeg har været ved 5 forskellige piger der inde. Og selvfølgelig er der nogen som er mere lækre end andre.? Men jeg har aldrig oplevet at pigen "bare" ville have ekspederet mig ud af døren. Måske har der været en gang hvor jeg har stået på gaden efter 50-55 minutter. Men det har helt sikkert oftere været ti minutter til den gode side.

Der er ofte flere piger der inde. Og har et par gange prøvet at enepige kunne huske mig. Når jeg så har sagt at i dag ville jeg gerne prøve den anden pige har det været ok med et smil. Det har jeg oplevet modsat andre steder. Og hvis der er noget jeg ikke gider er det en GP som spiller jaloux eller fornærmet.

Egentlig ville jeg gerne skrive anmeldelser af flere piger der fra som jeg har haft gode oplevelser med. Men selvom jeg spørger om deres navn er jeg en skovl til at huske dem bagefter.

jeg tror jeg har været 6 andre thai steder i Vejle. Nogen steder flere gange. Men jeg synes det er på koldingvej du får mest for dine penge.

men der er selvfølgelig bare min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pim er 30. Hun har ikke den mindste/tyndeste i forhold til nogen thai piger. Ikke kraftig på nogen måder. Men en totalt lækker krop.

jeg kender ikke alderen på den anden pige men vil tro hun er 21-23 år.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...