Hop til indhold
Pervy

Fingerkneppet af Nina OG hendes veninde i Hvidovre

Recommended Posts

Jeg har været nogle gange hos Nina på Hvidovrevej. Det er altid en fornøjelse :-)

At jeg endte med en times 4håndsmassage, var et tilfælde. Men ét jeg er glad for. Og som kommer til at gentage sig snart igen.


Sidst jeg var der, havde jeg bare en times massage, med én af de andre piger der arbejder der, i hovedet. Men efter at jeg havde hilst på dem alle, fik jeg den lyse idé, at jeg ville spørge Nina om hun ville massere mig. Sammen en høj og køn pige. Navnet fik jeg vist aldrig. Jeg kaldte hende bare "den høje" :-P

Det startede uskyldigt nok, med Nina der massere min ryg og den "den høje" der masserede mine ben. Men ret hurtigt strejfede de mig frække steder og jeg vendte mig om. Det blev til 45 minutters leg med min pik og anus. Hver pige brugte en hånd til at rive den af og den anden til at give mig finger. Også yngelbærende fik masser af kærlighed og olie at føle.
Det var skønt at blive fingerknepper i alle mulige forskellige positioner, som de opfordrede mig til at sidde og ligge i.

De roste min pik meget og er i de hele taget utroligt søde :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...