Hop til indhold
Den lille hårde

liste over seriøse steder

Recommended Posts

Hej 

Er det kun mig der syntes at Thaimassage efterhånden bliver mere og mere useriøst, og det efterhånden er svært at finde steder der giver en god gang massage, i stedet for olieplask færdiggørelse og ud på 30 min. selvom der er betalt for en time.

Jeg er helt holdt op med at komme hos Thaimassagestederne da jeg føler det kun drejer sig om at snyde. 

En Thai time bliver kortere og kortere.

Jeg er ikke frembrusende og ubehøvlet, tværtimod den lidt stille og venlige, det sjove er selvom du siger nej til ekstra får du ikke mere tid af den grund altså du når stadig ikke din time.

Kunne være rart med en liste over seriøse Thaimassage steder, og så en med Thaimassage bordellerne. 

Lige pt. vælger jeg Thaimassage i Thailand der er gode fornuftige steder og en time er en time (eller 55 min.)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sexhat
Den lille hårde skrev, for 3 minutter siden:

Hej 

Er det kun mig der syntes at Thaimassage efterhånden bliver mere og mere useriøst, og det efterhånden er svært at finde steder der giver en god gang massage, i stedet for olieplask færdiggørelse og ud på 30 min. selvom der er betalt for en time.

Jeg er helt holdt op med at komme hos Thaimassagestederne da jeg føler det kun drejer sig om at snyde. 

En Thai time bliver kortere og kortere.

Jeg er ikke frembrusende og ubehøvlet, tværtimod den lidt stille og venlige, det sjove er selvom du siger nej til ekstra får du ikke mere tid af den grund altså du når stadig ikke din time.

Kunne være rart med en liste over seriøse Thaimassage steder, og så en med Thaimassage bordellerne. 

Lige pt. vælger jeg Thaimassage i Thailand der er gode fornuftige steder og en time er en time (eller 55 min.)

 

 

Det du efterlyser findes i DK. Du skal bare arbejde lidt med problemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sexhat
Den lille hårde skrev, for 2 minutter siden:

Det er ved at være ren spild af penge desværre 

Jeg prøver lige én gang til:  Det du efterlyser findes i DK. Du skal bare arbejde lidt med problemet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med Sexhat... De steder du efterlyser findes... Men samtidig har du da ret i, at der er sket et 'skred' over de senere år - til det dårligere..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Serman skrev, for 2 timer siden:

Jeg er enig med Sexhat... De steder du efterlyser findes... Men samtidig har du da ret i, at der er sket et 'skred' over de senere år - til det dårligere..

I Randers er der en god massør søg på Q 45

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...