Hop til indhold
stivert

Gl struervej Holstebro

Recommended Posts

Jeg har været der en del gange tidligere med skiftende held, men jeg ender der ofte igen, da jeg tænder på afrikanske kvinder med en ornli' bagdel. Jeg ringede og fik oplyst pris på deepthroat, hvilket var 600 dkr. Jeg gik længe og tænkte, men til sidst tog liderligheden over. Jeg parkerede lidt væk fra stedet ved "Via college".

 

Jeg blev lukket ind af en mama med kæmpekasser, og en stor rund bagdel og en kæmpe mund. Perfekt! Hun var sød, og var helt på det rene med, hvordan en hvid banan skulle håndteres. Der blev suttet til den store guldmedalje med ihærdige forsøg på at sluge til roden. Resultatet var lange sprøjt ned i halsen (i kondom selvfølgelig). Jeg tror nok, at hun hed Juliet, men de billeder de bruger på nettet har altid været fake.

 

Er man til en ornli' mama med kæmpe jader og sort ladeport, er stedet nok noget for dig. Der var for i øvrigt to piger på stedet, men jeg kommer nok ikke til at prøve den anden....     

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om der stadig er liv i forretningen her?

evt har et link?

Jeg er på udkig efter noget lækkert i Struer/Holstebro området ;)

 

mvh. Jayjay

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...