Hop til indhold
jomfru

Dokkunmassage i Glostrup vstgn

Recommended Posts

Stedet er ikke særlig diskret

Blev mødt af en sur 40 årige dame der førte mig ind til det rum hvor det foregik

Fik en olie massage plus hj

Massagen var mekanisk og uden indlevelse

Jeg blev stortset kun masseret på røven og pikken da hun allerede havde forventet happy ending. Røvsyg masaage 

Hj  blev der fandme hevet så hurtigy at jeg kom efter 30 sek

Og først BAGEFTER fik jeg en massage hvor der blev fokuseret på andre steder end røven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Ja, kvaliteten er svingende. Problemet er også, at det er let tjente penge, som de sender til familien i Thailand. Derfor tror jeg, at mange blæser højt og flot på kunderne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre :( tror bare man skal holde sig til de små steder. Vstgn har desværre vist sig at have nogle dårlige anmeldelser. Har et fast i buddinge men en gang imellem prøver man andre steder. Så er det altså bare sur røv at vente fler uger på noget :(((

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jomfru

Skrev til dig i den anden tråd du havde oprettet forkert, at Bee også på Vestegnen har fået gode anmeldelser. Jeg har desværre ikke noget link, men det da værd og prøve næste gang. 

Held og lykke med det.

Kh

StudineMILF :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...