Hop til indhold
hoho92

Hamborg fkk

Recommended Posts

Hej alle sammen. jeg er en fyr på 24 år, som "kun" har prøvet at tage på p-club i Flensborg et par gange. generelt har de 3 gange været i Flensborg området. 

Men jeg kunne godt tænke mig at komme til en af de store hvor klubber f. eks i Hamburg. Men da jeg ikke kender til klubben og ruten kunne det være rart hvis en eller 2 vil med på sådan en tur. 

Jeg har bil og tænkte på at køre afsted på torsdag fra Sønderborg kommune. 

Det også lige meget om man har prøvet det før. det vigtigste er at jeg ikke er selv på sådan en tur. Men er du en erfaring mand der har prøvet det før kunne det være rart hvis en af jeg vil med på sådan en tur. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du mangler en makker i december er jeg frisk, evt med afgang d. 2 december om morgnen til hamborg, og hjem igen om aften når vi ikke orker mere, tænker fkk harmony... er selv 25 og har været afsted før. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
okbobobo skrev, for 1 time siden:

Hvis du mangler en makker i december er jeg frisk, evt med afgang d. 2 december om morgnen til hamborg, og hjem igen om aften når vi ikke orker mere, tænker fkk harmony... er selv 25 og har været afsted før. 

Det lyder spændende. den aftale er jeg med på 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis du er klar til lidt længer tur på torsdag, kan vi kører til Berlin (jeg giver lift) og kommer tilbage på søndag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skrev, for 30 minutter siden:

Hvis du er klar til lidt længer tur på torsdag, kan vi kører til Berlin (jeg giver lift) og kommer tilbage på søndag.

Skal være hjem samme dag desværre 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...