Hop til indhold
Jankanda

A-Buaket og Augustenborggade

Recommended Posts

Hov, kom "lige til" at kigge på Thailisten vest ( der er nu mange links til hjemmesider der ikke fungerer længere ) og klikkede på http://www.abuaket.dk/ThaiOlieMassage.html
 - er det ikke hende der var i  Randers ved siden af helsekosten? Jeg gik ved hende i 2009, ret god massage til dårlig ryg, gjorde nas, men var virksomt. Ingen hanky Panky, kun et kærligt klap i røven. Hvis det ér, så en anbefaling herfra. Til massage. 

For et par måneder siden var jeg også tilfældigt forbi Augustenborggade, hvor jeg blev lukket ind af en yngre pige, lidt mut, men blev masseret af en ældre dame, Aw det gjorde nas, men igen - det virker sgu når de ved hvad de laver. Hun hed vist Dang. 55+ . Har hørt rygter om hun flyttede til Silkeborgvej, men ved det ikke. til sidst lå det lidt i luften om "lillebror" var ok...den fik et kærligt klap også, så hvis hun er lige så god til HJ som til massage, så....men har ikke prøvet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...