Hop til indhold
Dani

Berlin - Diamond Girls + Club Sternchen

Recommended Posts

Hos Diamond Girls i Berlin i går: http://diamond-girls-berlin.de/ fik min rejseledsager en omgang god gammeldags sex til 40 euro for 30 minutter først med afgang i samleje og senere et blowjob uden gummi, hvor han kom i munden på pigen. Hun var sidst i 20'erne om med ca. 5 kilo for meget på sidebenene, men der var fuld valuta for pengene. Selv kunne jeg vælge mellem to bedagede damer, og jeg takkede pænt nej til en omgang der. I mens jeg ventede i gården på min heldige rejseledsager, så jeg en lille fræk pige i starten af 20'erne smutte ind i opgangen. Det var lige mig tænkte jeg, men hun skulle op og hente en hund, som hun skulle lufte.

I morges ved 7-tiden fik jeg besøgt Club Sternchen, der udgøres af en lejlighed i stueplan. Der var 8 piger ledige, men ingen af dem var synderligt kønne. Desværre er jeg lidt nervøst anlagt, og da den gamle knark, der havde lukket mig ind og en flok piger stod og ventede på, at jeg valgt en af dem - de kom bare ind i opholdsstuen i en stor flok - så var jeg for høflig til at sige, at det ikke lige var noget for mig. Det blev til 30 minutter med en ubetydelig buttet pige - 50 euro + 20 for fransk uden. Værelset virkede usselt, men der vare spejl i loftet, så der var da et lille lyspunkt. Men det virkede dog ikke for mig der, da set-up'et simpelthen var for skummelt efter min smag. Men er man bare til sex en tidlig morgen i Berlin, og behøver pigerne ikke at være store skønheder, så kan jeg anbefale Sternchen. Ingen af pigerne ligner dem, som de annoncerer med: http://www.berlinintim.de/bordell-club_sternchen-7607.html

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...