Hop til indhold
BaremigM42

En god pige i malaga

Recommended Posts

Hej alle

Jeg skal til malaga næste uge. Er der nogen der har kontakt info på en god pige dernede.. søger en pige jeg kan mødes med et par gange eller 3 på mit hotel. Evt en som også vil med ud og have en drink. Har søgt på diverse sider på nettet. Men mange svare ikke ..

Anbefal også gerne en bar hvor er er mulighed for at samle en fræk pige op..

Det må gerne være en amatør GP .. 

Nogle der har en mail til en som kan anbefales. Alder mellem 25 og 45. 

På for hånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

de er på bare og på gaden ellers så spørger du bare nogle af gade sælgerne men du bliver nok kontaktet af de promotor der går rundt for at få folk ind på div bar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bodo skrev, Lige nu:

de er på bare og på gaden ellers så spørger du bare nogle af gade sælgerne men du bliver nok kontaktet af de promotor der går rundt for at få folk ind på div bar

Kan du anbefale en eller flere bar ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

de er over alt med piger fra stort set hele verden ...kan ærligt ik lige huske hvad de heder de steder men bare rolig de finder dig ellers spørg du bare folk de er så hjælpsomme 

Del dette indlæg


Link til indlæg
curiousdan skrev, for 3 timer siden:

Har kigget på pasion. Ud fra billederne er der nogle flotte kvinder, men få der kan tale engelsk og dem jeg har skrevet til svare ikke.. og dem som svare ligner slet ikke dem på billederne ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...