jp 191995 Skrevet 29. Oktober, 2016 Ja havde nok luret det ikke var Dia Blue jeg skulle møde !! efter jeres hjælp forleden, nu ved jeg af gode grunde ikke hvad jeg er gået glip af. Men fik en super behandling og gik lykkelig der fra "helt rundtosset " Behandlingen var delt op i to, hvor der blev lagt ud med en time " Tantra massage " Vi var nøgne og hun med trusser !! engle blid massage hvor man fik varme og glæde som strømmede gennem hele kroppen ! Når hun fik fat i noget der sad fast, spurgte hun om hun måtte tage fat så fik også reddet nogle ryg ting samtidig, dejlig time. Lingram 1 TIME Hun bad mig vende mig om og startede med min bedste ven, ville ikke tro jeg kunne klare så længe et HJ De første 10 min fik jeg nok 10 tantriske tørre udløsninger, hvor jeg lå med dybe vær trækninger, nu kunne jeg holde mig tilbage og kunne styre min udløsning (hvis hun lod mig gøre det) Hun lå mellem mine ben i 1 time og fik mig næsten til at komme hele tiden. Hun trykkede på prostata (uden på huden i mellem kødet) det var fantastisk !! Efter en time blev hendes bevægelser mere krævende og gav mig selv lov til at nyde !! Det var en meget kraftig udløsning når man havde ligget på det røde felt så længe!! Meget fin behandling, det summede i kroppen resten af dage, bilen kørte selv hjem. 9/10 Både behandling / område / små sludring og hygge. Kommer gerne igen ! Hilsen JP 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 571 Skrevet 29. Oktober, 2016 Tak for en god beskrivelse JP! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 29. Oktober, 2016 jp skrev, for 7 timer siden: Ja havde nok luret det ikke var Dia Blue jeg skulle møde !! efter jeres hjælp forleden, nu ved jeg af gode grunde ikke hvad jeg er gået glip af. Men fik en super behandling og gik lykkelig der fra "helt rundtosset " Behandlingen var delt op i to, hvor der blev lagt ud med en time " Tantra massage " Vi var nøgne og hun med trusser !! engle blid massage hvor man fik varme og glæde som strømmede gennem hele kroppen ! Når hun fik fat i noget der sad fast, spurgte hun om hun måtte tage fat så fik også reddet nogle ryg ting samtidig, dejlig time. Lingram 1 TIME Hun bad mig vende mig om og startede med min bedste ven, ville ikke tro jeg kunne klare så længe et HJ De første 10 min fik jeg nok 10 tantriske tørre udløsninger, hvor jeg lå med dybe vær trækninger, nu kunne jeg holde mig tilbage og kunne styre min udløsning (hvis hun lod mig gøre det) Hun lå mellem mine ben i 1 time og fik mig næsten til at komme hele tiden. Hun trykkede på prostata (uden på huden i mellem kødet) det var fantastisk !! Efter en time blev hendes bevægelser mere krævende og gav mig selv lov til at nyde !! Det var en meget kraftig udløsning når man havde ligget på det røde felt så længe!! Meget fin behandling, det summede i kroppen resten af dage, bilen kørte selv hjem. 9/10 Både behandling / område / små sludring og hygge. Kommer gerne igen ! Hilsen JP Hvad gav du for sådan en omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1955 1344 Skrevet 29. Oktober, 2016 jp skrev, for 8 timer siden: Ja havde nok luret det ikke var Dia Blue jeg skulle møde !! efter jeres hjælp forleden, nu ved jeg af gode grunde ikke hvad jeg er gået glip af. Men fik en super behandling og gik lykkelig der fra "helt rundtosset " Behandlingen var delt op i to, hvor der blev lagt ud med en time " Tantra massage " Vi var nøgne og hun med trusser !! engle blid massage hvor man fik varme og glæde som strømmede gennem hele kroppen ! Når hun fik fat i noget der sad fast, spurgte hun om hun måtte tage fat så fik også reddet nogle ryg ting samtidig, dejlig time. Lingram 1 TIME Hun bad mig vende mig om og startede med min bedste ven, ville ikke tro jeg kunne klare så længe et HJ De første 10 min fik jeg nok 10 tantriske tørre udløsninger, hvor jeg lå med dybe vær trækninger, nu kunne jeg holde mig tilbage og kunne styre min udløsning (hvis hun lod mig gøre det) Hun lå mellem mine ben i 1 time og fik mig næsten til at komme hele tiden. Hun trykkede på prostata (uden på huden i mellem kødet) det var fantastisk !! Efter en time blev hendes bevægelser mere krævende og gav mig selv lov til at nyde !! Det var en meget kraftig udløsning når man havde ligget på det røde felt så længe!! Meget fin behandling, det summede i kroppen resten af dage, bilen kørte selv hjem. 9/10 Både behandling / område / små sludring og hygge. Kommer gerne igen ! Hilsen JP Lyder som en fantastisk oplevelse - som Dia også gir. jeg har set og mærket Dia som er sindsygt smuk og lækker, men urørlig i denne sammenhæng, derfor magter jeg ikke at komme igen - nu har du set mærket og oplevet Elisa - lyder som en super oplevelse også. Tænker at det er selve det de gør der er der esentielle her. Modsat mange andre steder får man virkelig noget for pengene her. Men bor langt væk fra Rødovre syns jeg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GrayNinja 932 Skrevet 29. Oktober, 2016 @1955 Rødovre? Ligger hendes "hule" ikke i Frederiksunds kommune? Eller har Dia's elev tilholdsted i Rødovre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 30. Oktober, 2016 GrayNinja skrev, for 6 timer siden: @1955 Rødovre? Ligger hendes "hule" ikke i Frederiksunds kommune? Eller har Dia's elev tilholdsted i Rødovre? Ja fredriksund ! Kregme. @Sweex det kostede 1300 for to timer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 1. November, 2016 Jeg ville da meget gerne høre andres besøg !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 1. November, 2016 1955 skrev, den 29-10-2016 at 22:32: Lyder som en fantastisk oplevelse - som Dia også gir. jeg har set og mærket Dia som er sindsygt smuk og lækker, men urørlig i denne sammenhæng, derfor magter jeg ikke at komme igen - nu har du set mærket og oplevet Elisa - lyder som en super oplevelse også. Tænker at det er selve det de gør der er der esentielle her. Modsat mange andre steder får man virkelig noget for pengene her. Men bor langt væk fra Rødovre syns jeg. @1955 Forstå dig så meget " Man bliver forelsket i øjeblikket" Man må jo overgive sig til deres teknik "vores nydelse" og slappe af er den store faktor ! Ellers render det ud for tidligt og styrker jo ikke Lingram !! Men havde også en længsel efter Mere Mere Besøger Elisa snart igen der er flere ting i pakken har jeg set !! Skriver helt klart senere !! JP 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1955 1344 Skrevet 1. November, 2016 jp skrev, 1 time siden: @1955 Forstå dig så meget " Man bliver forelsket i øjeblikket" Man må jo overgive sig til deres teknik "vores nydelse" og slappe af er den store faktor ! Ellers render det ud for tidligt og styrker jo ikke Lingram !! Men havde også en længsel efter Mere Mere Besøger Elisa snart igen der er flere ting i pakken har jeg set !! Skriver helt klart senere !! JP Hej JP Det lyder bestemt interessant med "flere ting i pakken" glæder mig til nyt fra dine oplevelser i Kregme. Drømmer om dette "ekstra" også er tilfældet med Dia??? Nogen der har oplevet det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
der gute mand 32 Skrevet 1. November, 2016 Hej Hvor finder man Elisa henne evt et link på forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Godfather4 13 Skrevet 1. November, 2016 Fristende... Hvordan ser hun ud? hvor gammel er hun ca? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 2. November, 2016 der gute mand skrev, for 13 timer siden: Hej Hvor finder man Elisa henne evt et link på forhånd tak http://60212881.webnode.com/ hvis på køre fra rundkørslen i Kregme mod Frederikssund 3.4 km. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 2. November, 2016 Godfather4 skrev, for 8 timer siden: Fristende... Hvordan ser hun ud? hvor gammel er hun ca? Smadder sød, smilende, trind, store bryster som flittigt bliver brugt, alder skud slut 30 ne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hastværk 26 Skrevet 3. November, 2016 der gute mand skrev, den 1/11/2016 at 19:09: Hej Hvor finder man Elisa henne evt et link på forhånd tak http://60212881.webnode.com/min-veninde-elisa/ Her er link til Elisa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 3. November, 2016 Hastværk skrev, for 3 timer siden: http://60212881.webnode.com/min-veninde-elisa/ Her er link til Elisa @Hastværk Å tak der jo også foto, hun har noget i skuffen som jeg må prøve!!? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovestream 33 Skrevet 5. November, 2016 jp skrev, den 3/11/2016 at 19:27: @Hastværk Å tak der jo også foto, hun har noget i skuffen som jeg må prøve!!? Hvad er det, hun har i skuffen?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 5. November, 2016 lovestream skrev, for 42 minutter siden: Hvad er det, hun har i skuffen?? http://60212881.webnode.com/sådan-gør-jeg/ Ja der er 3 ting her som jeg ikke prøvede !! Men jeg prøver mig lidt frem ved godt det ikke er sex og BJ, men oplevelsen kan sagtens gentages !! Elisa er på ferie til g. 9 JP 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovestream 33 Skrevet 5. November, 2016 Held og lykke med næste besøg. Elisa ser dejlig ud og hun kunne godt blive aktuel for mig også. Jeg kunne dog godt tænke mig et billede af hendes ansigt - men sådan er der jo så meget...:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 5. November, 2016 lovestream skrev, for 1 minut siden: Held og lykke med næste besøg. Elisa ser dejlig ud og hun kunne godt blive aktuel for mig også. Jeg kunne dog godt tænke mig et billede af hendes ansigt - men sådan er der jo så meget...:) Meget sødt !! Ungdommeligt smilende og snakkende !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 5. November, 2016 lovestream skrev, for 54 minutter siden: Hvad er det, hun har i skuffen?? Ja så arbejder hun med Japansk tryk massage ! Men ikke med i denne pakke !! Hvis man ikke beder om det ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 14. November, 2016 jp skrev, den 05-11-2016 at 16:13: Ja så arbejder hun med Japansk tryk massage ! Men ikke med i denne pakke !! Hvis man ikke beder om det ! Har fået er nyt møde i stand efter hendes ferie i morgen så skriver efter besøg ! Har bet om nye ting !! ved ikke om der er mere !! Men det var fantastisk før så alt derfra er godt ! JP 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 17. November, 2016 Dia Blues " ELISA "Besøg 2. Jeg vendte tilbage til åstedet i tirsdags hvor jeg havde fået en konge behandling ved sidste besøg. !! Jeg fik aftalen i stand på sms meget smertefrit. Fik en aftale om at hun bestemte hvad de 2 timer skulle indeholde. Vel ankommet og under afklædningen fortalte hun at den stod på !! JAPANSK SHIATSU TRYKMASSAGE !!! Som hun også gør i, både Kregme og København. Nu blev JP en anelse skræmt da jeg har fået det af en Japaner på Frederiksberg og det var nok den største røvfuld jeg har fået "ever" og så betalte jeg for det. Men det blev gjort til skamme. Da vi var nøgne og mig på maven startede turen med olie og blide lange stryg langs hele kroppen, især benene og inderlår fik den blide "Tantriske" behandling der kom også stryg på de intime steder hvor man kunne mærke reaktion og jeg lå vist lidt uroligt med underlivet !! Ben og lår fik nu nogle blide men bestemte tryk af tommelfinger, og man kunne virkelig mærke hun kendte sit fag.. Hun har været lærling hus andre end Dia Blue !! Ved hvert tryk var der et lille ømt punkt som presist blev fundet og trykket bevaret 4-5 sek. og sluppet langsomt op til baller, hvor der blev nusset og den bedste ven fik en lille tur. Hun kom på overkroppen hvor hun fandt 10-20 punkter hvor jeg havde skader et el andet (andet sted) på kroppen. Det var en blanding af Tantra og Shiatsu nydelse og heling. Efter en time vendte jeg mig om og fik igen lange olie strøg på langs af kroppen og mere fokus på erogene soner. Hun brugt også bryster mere el mindre bevist "ved det ikke" under behandling små sludrede vi let og hyggeligt !! Det standsede ved LINGRAM Nu blev det koncentreret nydelse siddende mellem mine ben med kyndig hænder med olie startede HJ (Lingram) Jeg var ikke så stiv som sidst, som gjorde at jeg kunne holde hele timen så jeg ikke måtte stoppe uret. Men jeg lå som en flitsbue med ryggen og rystede i læggen og lår, i Tanriske tørre orgasmer i en time !! Jeg lukkede øjnene og nød det 100 % jeg bølgede frem og tilbage med dyb vær trækning. Hun glemte ikke Maven og bryst kassen som fik glid og kæl af de store bryster. Med lukkede øjne følte jeg skiftevis jeg var inde i hendes mund og vagina. !! Fatter ikke man kan ligge så tæt på udløsning i en hel time, Men de gode ting har jo også en ende. Kunne nu mærke at tryk på pikken og farten øgedes en anelse og steg og steg over 10 min s tid. Hun fulgte min vejr trækning og da jeg gerne ville fik jeg lov til at komme, ud over hele maven og hænder!! Hun nussede en rum tid med mave og pikken i et blidt efter spil til pulsen var nede igen. Fik tilbudt bad (fantastiske muligheder) men tørrede mig bare kan godt lide olien trækker ind i huden. Fik en masse vand. Jeg var mere i balance da jeg rejste mig og sprængt fuld af energi som nu har holdt siden. Men sover fantastisk og har mindre ondt end vanligt, føler at kroppen er lettere (indbildt) Alt i alt igen en fantastisk oplevelse som man sagtens kunne blive afhængig af, det er luksus helt til slut. Savner jeg sex nej overhoved ikke. Det føles som sex under halv delen hvis man lukker sine øjne !! Kommer jeg igen 100% Hele forløbet 10/10 Hilsen JP 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovestream 33 Skrevet 17. November, 2016 Tak for en super beskrivelse Lyder som en lækker oplevelse! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 17. November, 2016 lovestream skrev, for 7 minutter siden: Tak for en super beskrivelse Lyder som en lækker oplevelse! @lovestream Tak og kan kun anbefale forløbet til alle JP 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GrayNinja 932 Skrevet 17. November, 2016 wouw @jp det er for vild en beskrivelse. Havde egenlig afskrevet tantrisk og HJ services for mange år siden, men man bliver da alligevel fristed af at få en tur af ELISA, især når jeg nu alligevel får normal fysiologisk massage ret ofte. Jeg ved godt det ikke er det primære, men er Elisa sprød og lækker? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg