Hop til indhold
Bøje

asiawellnesscenter

Recommended Posts

http://www.asiawellnesscenter.com/

Nå men jeg skulle til Hamburg og trængte til massage. Havde søgt på et par steder og fundet dette som passede på tid og sted i forhold til mit møde i byen.

Vejarbejde på vejen gjorde at det var lidt svært at finde en p plads men det gik.

Man kommer ind i en slags opgang og jeg fulgte skiltet og gik op af trappen og møder en dør til venstre og højre. Ringer på og døren bliver åbnet af en sød thai. Jeg havde bestemt at jeg ville tage deres tilbud på 50€ for 40 min thai massage og 20 min erotisk massage... Men da hun pegede på væggen var der andre tilbud. Jeg valgte 30 min thai massage inkl hj.

Hun henter så en anden thai og jeg skal så nu vælge mellem dem... De var begge ok søde at se på og der var ikke nævneværdig forskel på deres kroppe..ikke så høje, små bryster og slanke. Jeg valgte hende der havde åbnet for mig.

Hun startede med at massere mig på ryggen og lår/ben.. Ikke super massage men rimelig ok. Hun havde sådan en sjal ting på... Da jeg vender mig om kan jeg mærke at hun meget gerne vil tage fat i ham....men jeg vælger at fjerne hendes hænder og kysse hendes bryster...hun havde smidt sjal tingen da jeg lagde mig på ryggen... Kyssede hendes bryster og lidt ned af maven og hun kunne godt lide, og lige pludselig sidder hun på mit ansigt !! Jeg slikker alt hvad jeg har lært og efter et par minutter løfter jeg hende af så hun kan ligge på ryggen.... Så jeg bedre kan slikke og sutte hende. Hun bliver godt nok meget våd og jeg kan mærke at hun vrider sig mens hun holder sig fast i hovedgærdet på sengen... Jeg tænker at det her skal ikke stoppe...og jeg bliver ved... Efter heftig skikken overgiver hun sig til sidst og hun kommer... Jeg får på et tidligt mærket oppe i hende med en finger og hun er stram. Da hun er kommet er jeg helt rundtosset og hun tager fat i ham og giver mig et kort intenst hj og jeg sprøjter på hende....

Jeg skal definitivt forbi igen... Ville gerne lige se om jeg kan prøve lidt flere ting med hende eller een af de andre.

Jeg ringede på den ringeklokke hvor der stod mini. Men ved ikke om det var hende.

Fed oplevelse. Nu leder jeg efter en stram petite for at prøve det også.... Har ellers sværget til modne ikke slanke piger...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...