Hop til indhold
Gazco

Store bryster Vejle ...

Recommended Posts

Hey 

Er der nogen der kan anbefale et sted i Vejle eller omegn hvor man kan få en god omgang massage evt. Body2body. Helst en pige med store bryster - om de er ægte gør ikke så meget :-) 

Er ikke så krævende mht. afslutning. Blot HJ og evt. Spansk hvis brysterne er til det :-) 

 

På forhånd tak!

Gazco

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pin hos Alinya har store bryster, de er dog nok hjulpet på vej. Jeg kan desværre ikke få linket kopieret over når jeg bruger min iPad, men hun annoncerer på annoncelight. Hun har en skøn veldrejet krop for en thai kvinde og er sød og service minded, giver fin btb m.v.

mvh

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info begge to!

Vedr. Pin syntes jeg nu ikke der ser ud til at være meget bryst ... hvis det altså er den rigtige annonce jeg fandt.

Nogen der er bekendt med Kayly? Ser ud til at have lidt bryst. Eller Yen thai massage? Men det er måske ikke gode steder eller?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror nu ikke at du vil blive skuffet, men ved jo ikke hvor store de skal være. Jeg bedømmer dem som d-skåle, jeg har så vidt jeg husker kun mødt to-tre thai piger med noget tilsvarende, det var dog i alle tilfælde i Kbh området. Mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mora / Sirinyas tilbyder hun body2body og evt. Spansk? 

Syntes jeg læser lidt forskellige anmeldelser herinde hvor hun kan være lidt "svær" at have med at gøre ..... og kun giver HJ og helst ikke smider tøjet. Behøver ikke fuld pakke men smider hun ikke klunset bliver det lidt trist :-) 

Hun har ikke klinik i privaten mere eller?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gazco skrev, for 13 minutter siden:

Mora / Sirinyas tilbyder hun body2body og evt. Spansk? 

Syntes jeg læser lidt forskellige anmeldelser herinde hvor hun kan være lidt "svær" at have med at gøre ..... og kun giver HJ og helst ikke smider tøjet. Behøver ikke fuld pakke men smider hun ikke klunset bliver det lidt trist :-) 

Hun har ikke klinik i privaten mere eller?

 

Jeg er lidt inhabil, har kærestet lidt med hende for et par år siden, men holder mig derfor væk lige nu, så den service, jeg fik dengang, er nok ikke retvisende for dagens status.

Men for Fanden, sikke en krop og sikke et dejligt menneske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sanistål
Onslow skrev, den 30/10/2016 at 14:02:

Jeg er lidt inhabil, har kærestet lidt med hende for et par år siden, men holder mig derfor væk lige nu, så den service, jeg fik dengang, er nok ikke retvisende for dagens status.

Men for Fanden, sikke en krop og sikke et dejligt menneske.

Er det ikke en underlig fornemmelse at kæreste med en luder???

Del dette indlæg


Link til indlæg

det var dog noget underligt noget at skrive.

Har selv borgerlig, standarddansk baggrund og kan forestille mig 1000 situationer hvor det ville være acceptabelt.

"Stærkest af alt er dog kærligheden"

PS: Er det ikke også en lidt underlig beskæftigelse at sidde og checke anmeldelser på Eroguide?

 

Redigeret af splasher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sanistål
Black mann skrev, for 3 timer siden:

Hvad fanden bilder du dig ind at bruge sådan beskrivelse af en pige , kender du hende ? Og hvis det er din opfattelse af hende så hold det for dig selv , tænk på andres følelser  . Fjols 

Undskyld men hvad er de så???

hvis de ikke er en luder ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du som barn givet din bedstemor et kys på kinden for at få penge til en is? Har du undladt at sige "NEJ" til chefen selv om du ved at chefen ikke har ret fordi det ville ødelægge din mulighed for et eller andet? Har din kone gjort dig i godt humør med et blow for at få dig til acceptere en ny klud?

Alle har prøvet at prostituere sig mere eller mindre. Det er kun et spørgsmål om hvor grænsen går for den enkelte.

Man skal tale ordentligt til hinanden og respektere hinanden som mennesker. Det er det du ikke lige forstår.

Der er også mange der fordømmer at du/vi køber sex eller i hvert fald overvejer det og de ville også kalde dig/os ting vi heller ikke ville bryde os om.

Respekt indebærer at sælger leverer en varer som kunden kan være tilfreds med og kunden respekterer at sælger har leveret en aftalt vare, de går hver til sit, begge glade og tilfredse og dermed færdig. Uden at tænke dårligt om hinanden eller kalde hinanden noget negativt. Vi har begge gjort det vi har gjort frivilligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op det er sgu da et meget fair spørgsmål, pigen er luder - Det ved vi da alle sammen. Det er derfor vi er her også dem der lader som om det ikke er.

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev emnet vist lidt kørt af sporet. Opret evt. en anden tråd hvor i kan diskutere dette "spændende" emne. 

 

Et par stykker har anbefalet Yen på Koldingvej. Er det et pænt og rent sted? Kan læse om andre steder hvor de ikke skifter håndklæder på briksen og det er fandme da klamt!

Mora thai - er der andre end Onslow der har fået body2body med HJ? :-) 

Tak!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...