Hop til indhold
Guest Aros

Sai Rung Læssøgade Århus

Recommended Posts

Guest Aros

Der skulle ske et og andet. Sådan en rigtig god gang massage havde jeg lyst til. For tit er det olie-pjaskeri og ingen rigtig massage.

Jeg støvede anmeldelser igennem, flere ældre anmeldelser nævnte at hos Sai Rung fik man god massage evt. efterfulgt af lidt sjov. Stedet er ikke meget omtalt herinde.

Mig afsted til Læssøgade, kørte igennem gaden i bil, havde ikke noteret nummeret, tænkte at det fandt jeg nok, det gjorde jeg så ikke. Stoppede og fik via mobilen fat i husnummeret.

Fik ringet på og  en noget moden thai åbnede, Hun i slutningen af 40erne og var dog af sin alder rimelig køn, men altså bestemt ikke nogen skønhed. Håbede lidt at det var en anden der skulle massere mig men det var det ikke. Kun hun var der og en anden, men den anden fungerede vist blot som tlf.dame. Kunne høre hun åbnede døren mens jeg fik massage og sagde der var optaget.

Det var heller ikke sex jeg egentlig kom efter, men en god gang massage, mindede jeg mig selv om, så jeg skulle jo ikke fokusere så meget på hendes udseende.

Og give en god gang massage, det kunne hun i den grad. Det er sjældent jeg har fået en så god massage før. Der var et par gange hvor jeg lige måtte sige stop, det er fint at det gør ondt, det skal gøre ondt, men for pokker hvor gjorde det ondt da hun fandt myoser ved mine skulderblade.

Hun var overraskende god til at finde steder på kroppen hvor jeg trængte til god massage og fik virkelig prikket og masseret mig godt og grundigt.

Mens jeg lå derinde og nød massage, besluttede jeg mig til at det her endte uanset hvad under ingen omstændigheder med en fuld pakke.

1 time kostede 350, og jeg tænkte, nå ja, frister hun med et HJ så måske, men gider ikke betale i alt 8-900 kr for det som det koster i Hedemannsgade kun 100 meter derfra, ikke så meget pga pengene, men fordi jeg synes jeg vil være et fjols at betale det beløb for det, når hun ikke var sådan rigtig lækker. Jeg tænkte at jeg ville stikke hende 400 kr, en 50'er i drikkepenge, men ville hun sælge et HJ så gad jeg ganske enkelt ikke at ligge mere end et par hundrede oveni det.

Da hun havde masseret mig i de der 40-45 min begyndte de erotiske berøringer at komme. Jeg er jo kun menneske og pikken reagerede. Så kom salget - et HJ til 600 kr incl prisen for massage spurgte hun - nå ja det kunne sku egentlig være en fin afslutning så jeg accpeterede. Men så lugtede hun "guld" tror jeg, for så begyndte hun at ville sælge B2B og fuld pakke og forsøgte at flirte med mig, jeg stoppede hendes salgssnak og sagde det blev der ikke noget af. Jeg følte det videre en anelse akavet at hun begyndte at forsøge at flirte på den måde, en kvinde i hendes alder der ikke var vildt lækker, men ok.

Jeg lukkede øjnene og begav mig hen. Det var ikke noget med et hurtigt HJ, det var stille og roligt, en del berøringerne under nosserne under hele HJ'et og hun fik bygget et godt klimaks da jeg kom. Ganske udmærket HJ.

Jeg tog et bad bagefter, stedet er rent og pænt i øvrigt, opvarmede brikse, ikke en slidt madras mv.

Hun sagde hun håbede på et gensyn, der burde jeg nok have været høflig og komme med en hvid løgn og sige ja jeg kommer igen, men kunne ikke få mig til at lyve og roste i stedet hendes massage, som jeg vitterlig fandt god. Det virkede til at hun blev oprigtig glad for roserne om hendes massage.

Da jeg kørte hjem derfra kunne jeg mærke en god afslappende, velvære i min krop grundet hendes massage.

Massagen var en god oplevelse, men tror ikke det bliver til et gensyn lige foreløbig alligevel. 

Vil prøve at se om det er muligt at opstøve en flot yngre pige, som tilbyder fuld pakke og der også formår at give god massage i Århus i stedet. De hører bare til sjældenhederne desværre.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...