Hop til indhold

Recommended Posts

Naja og Kingi er to forskellige piger. Kingi har jeg anmeldt i en anden tråd. I mellemtiden har jeg også besøgt Naja. Det var en lidt ringere oplevelse. Hun var nu meget sød og opmærksom, men lugtede svagt af sved og af sur diller ud af munden. Hendes blæs opgav hun undervejs, da hun følte sig for tør i munden. Samlet set en oplevelse under middel.

Naja er en del af det ungarske slæng, som holder til i kælderen på en sidegade til Amagerbrogade. Måske ender kælderen med at blive ligeså berømt som den famøse kælder på Tagensvej :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 4/12/2016 at 14:31:

Er det bare mig, eller ligner Naja og Kingi hinanden helt vildt...?

Ja ligner lidt, men det er bestemt ikke den samme :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, for 58 minutter siden:

Har hun allerede fået  - ikke flere ledige tider i dag ;)

Dressmann

Det er der ikke noget at sige til med det blæs hun kan leverere ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louis85 skrev, for 28 minutter siden:

Er det med eller uden?!

Hun levere verdensklasse økofransk og mega (mod tillæg, uden slug). Man kan godt mærke på hende at hun elsker at give fransk, hun gør det godt og længe .. med super fræk øjenkontakt. Teknikken er i top, men det er øjenkontakten og legen der gør forskellen. Tror faktisk hvis man er til edging så kunne ville hun være et bud på en GP som kunne levere (har dog ikke prøvet det selv). 

 

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, for 3 timer siden:

Hun levere verdensklasse  økofransk og mega (mod tillæg, uden slug). Man kan godt mærke på hende at hun elsker at give fransk, hun gør det godt og længe .. med super fræk øjenkontakt. Teknikken er i top, men det er øjenkontakten og legen der gør forskellen. Tror faktisk hvis man er til edging så kunne ville hun være et bud på en GP som kunne levere (har dog ikke prøvet det selv). 

 

Swt! = Det lyder jo fuldstændig som det skal være, hun er også bare noget helt specielt hende Leticia på alle tænkelige/ mulige måder ;):wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter utallige lovprisninger på dette skønne site, har jeg nu to gang besøgt Leticia.

Begge gange lige skuffet. Jeg besøgte hende 2 gange, da jeg ønskede at give hende endnu en chance.

 

Jeg oplevede hende som all business. Det blev aldrig GFE. Faktisk virkede hun ikke, som om hun havde specielt meget lyst (det har det færreste købepiger, efter en held dag med kunder). Kærtegn og kontakt var hun ikke special meget for.

 

Det er sjovt, hvor individuel kemi er. Jeg nøjes med, at glæde mig over de mange, som har en fantastisk oplevelse med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, for 9 timer siden:

Efter utallige lovprisninger på dette skønne site, har jeg nu to gang besøgt Leticia.

Begge gange lige skuffet. Jeg besøgte hende 2 gange, da jeg ønskede at give hende endnu en chance.

 

Jeg oplevede hende som all business. Det blev aldrig GFE. Faktisk virkede hun ikke, som om hun havde specielt meget lyst (det har det færreste købepiger, efter en held dag med kunder). Kærtegn og kontakt var hun ikke special meget for.

 

Det er sjovt, hvor individuel kemi er. Jeg nøjes med, at glæde mig over de mange, som har en fantastisk oplevelse med hende.

Jeg har ikke været forbi I denne omgang, men sidst hun var her da var det da heller ikke lige GFE, sød og tale med men ikke super intimt. Jeg vil helt klart sige at hendes spids kompetence er super/mega fransk.

Det kan selvfølgelig også være at hun er helt udkørt, jeg skrev en sms I sidste uge, men fik aldrig svar, så besøgte jeg Alex en extra gang I stedet, det fortrød jeg ikke. 

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, for 11 timer siden:

Efter utallige lovprisninger på dette skønne site, har jeg nu to gang besøgt Leticia.

Begge gange lige skuffet. Jeg besøgte hende 2 gange, da jeg ønskede at give hende endnu en chance.

 

Jeg oplevede hende som all business. Det blev aldrig GFE. Faktisk virkede hun ikke, som om hun havde specielt meget lyst (det har det færreste købepiger, efter en held dag med kunder). Kærtegn og kontakt var hun ikke special meget for.

 

Det er sjovt, hvor individuel kemi er. Jeg nøjes med, at glæde mig over de mange, som har en fantastisk oplevelse med hende.

Liket dette da det er godt skrevet/formuleret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker hende heller ikke som særlig engageret. Det er er ofte længe imellem, at jeg er så heldig. Men lækker er hun da.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for et års tid siden, og da var hun både lækker og lidt genert-sød. Det lyder lidt til, at succesen trykker lidt nu :(

Men man kan glæde sig over, at hun er endnu mere lækker end på billederne. I virkeligheden ligner hun Jessica Biel ret meget :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 15 timer siden:

Har hun fået forstørret læberne - eller er det bare læbestift?

Det er vist bare læbestift - det var ihvertfald ikke noget jeg lagde mærke til da jeg var forbi i fredags :-)

har efterhånden besøgt hende nogle gange og fået en fantastisk behandling hver gang. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgt igen og stadig fantastisk - så må modsat andre herinde bare have en god kemi med denne pige ! 

De øjne, det smil og den helt naturlige krop - for mig bliver det ikke bedre !  

Det tætteste man kan komme på en GFE i min verden !  Men det kræver nok at man behandler hende som sådan også og ikke bare går ind for at få noget på den dumme og behandle hende som et stykke kød. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bønnen skrev, den 15/12/2016 at 15:07:

Det er vist bare læbestift - det var ihvertfald ikke noget jeg lagde mærke til da jeg var forbi i fredags :-)

har efterhånden besøgt hende nogle gange og fået en fantastisk behandling hver gang. 

 

 

 

 

*Æhem

Før:
 

Efter:
 

Der er da vist sket lidt ;-) Du kan jo faktisk se indstikkene fra botoxbehandlingen!

Redigeret af Extinguisher
rettigheder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, den 16/12/2016 at 20:57:

*Æhem

Før:
 

Efter:
 

Der er da vist sket lidt ;-) Du kan jo faktisk se indstikkene fra botoxbehandlingen!

Har du besøgt hende ? Så ved du også hun er helt naturlig !  Skulle hun som du påstår have fået BOTOX så er det ikke noget der virker unaturligt ! 

 

 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...