slapman 287 Skrevet 28. Oktober, 2016 (edited) Jeg overvejede om en skabelon til anmeldelser kunne være et godt redskab/værktøj for anmelder og læsere heraf. Mange spørger om de samme ting igen og igen i stort set alle tråde. Man behøver ikke svare på alt, men i det mindste bliver man gjort opmærksom på hvad folk gerne vil høre/vide. Hvad synes i om idéen? Kom gerne med feedback, inputs, forslag til ændringer/tilføjelser. Det skal selvfølgelig ikke dræbe kreative indlæg, som der stadig vil være mulighed for under “personlig beretning”. Det kunne evt afprøves i en periode og evalueres derefter. Det er selvfølgelig valgfrit om man vil bruge den. .... Titel-tekst: (som minimum inkludere navn på pigen) Navn: Link: Pigen Ægte billeder: Alder: Land: Sprog/kommunikation: Krop: Ansigt: Bryster (sili/ægte, størrelse): Fisse: Tatoveringer: Ny eller tilbagevendende pige: Attitude: Formalia Pris: Bestilling: Varighed: Tid brugt: Dag/Dato besøg: Overholdt aftalte tider: Akten Aktiv/passiv: Blow m/u gummi: Stillinger: Afslutning: Stedet Lokation/Bydel: Diskret adgang?: Sengen: Belysning: Bad tilbydes/kræves: Andre piger på adressen: Konklusion Anbefalelsesværdig: Gentagelsesfaktor: Sidste dag: Andet: Personlig beretning: Redigeret 28. Oktober, 2016 af slapman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 28. Oktober, 2016 (edited) Kære slapmand - du har gjort dig tanker og overvejelser - meget stor respekt for det Det sidste først !?!?!?! - ja - "Personlig beretning" - de har alle dage i dette forum på Eroguide været de bedste. Og hvorfor ?? - det er jo personlige oplevelser mellem K og M, og det er svært/kan ikke proppes ned i skemaform. Personligt synes jeg, at når man begynder at vurdere GPérne i tal og skemaform så udviser man manglende respekt for kvinder. Jeg har været herinde siden efteråret 2013, og de bedste anmeldelser er dem, hvor det har været et godt møde for begge parter ( ) og som er skrevet lige fra hjertet som det blev oplevet. Ind imellem endda så livagtige, at det er som fluen på væggen i knalderummet der har overværet det hele. I de år jeg har været herinde vil jeg mene der har været forslag som dit, ligeså mange gange som jeg har fingre på begge hænder - det er bare aldrig blevet til noget Kære slapmand, - brug hellere tid på at finde en rigtig dejlig skøn GP - og lad os så få noget at læse om : - jeres oplevelse - og skrevet med dine egne ord - det er meget mere livagtigt og spændende. Mange hilsner Nyder livet -- det er helt OK - hvis du kalder mig " en lyseslukker" Redigeret 28. Oktober, 2016 af Nyder livet 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 28. Oktober, 2016 de såkaldte "anmeldelser" bliver der mindre af....så det er nok et spørgsmål om det ikke bare er skønne spildte kræfter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 28. Oktober, 2016 Hvis anmeldelser skal laves via en skabelon, ja så kommer der ikke flere anmeldelser fra min side 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. Oktober, 2016 Jeg giver et langt stykke hen ad vejen Nyder Livet ret. Der har i tidens løb været flere tråde om dette, hvor bl.a forslag til mere "kliniske/objektive" overskrifter har været fremført. Jeg har tidligere selv skrevet en del anmeldelser, og her har jeg forbeholdt mig ret til selv at finde en passende – og i mine øjne mere eller mindre "kunstnerisk" – overskrift end blot "Jeg var her, og det var noget lort". Prøv da for pokker i stedet at finde på en overskrift, der fanger interessen, i stedet for et kedeligt, standartiseret skema. Det er jo det, der prøves ovre hos Roland – vistnok uden større succes. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 28. Oktober, 2016 Det er jo ikke en masse produceret standart hyldevare man køber hos en GP. Og der for skal et besøg ved/af en GP heller ikke anmeldes som var det en hyldevare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 15. November, 2016 (edited) Denne diskussion skal vist bare komme op mindst een gang hvert halve år. Som regel er det nogle ret underholdende diskussioner, hvor mere eller mindre fantasifulde og/eller realistiske skabeloner bliver vendt. Hver gang er konklusionen cirka den samme: En GP-anmeldelse er generelt meget svært at sætte på en fast formel. Vigtigere end det: Det er dybest set ikke noget, ret mange ønsker og ønsker at forpligte sig til. Men hvis man virkelig gerne vil en skabelon for anmeldelser, så er min anbefaling: Saml en lille gruppe dedikerede EG-brugere, der vil det, og lad os se hvordan det virker. Vi andre kunne jo bliver overbevist... Redigeret 15. November, 2016 af Thai-fan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 15. November, 2016 (edited) Nyder livet skrev, den 28/10/2016 at 18:41: I de år jeg har været herinde vil jeg mene der har været forslag som dit, ligeså mange gange som jeg har fingre på begge hænder - det er bare aldrig blevet til noget Det han sagde Redigeret 15. November, 2016 af Thai-fan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg