Hop til indhold
LiderligL

Thana Thai Massage Horsens

Recommended Posts

Havde set der var kommet et nyt sted i Horsens på Vitus Beringsplads i Horsens, dette skulle prøves.

Fik bestilt tid og var der til aftalt tid.... men men pigen som skulle give massage var ikke klar så jeg fik at vide at jeg skulle vente til hun var klar. Allerede der skulle jeg være gået for folk der ikke kan overholde aftaler stoler jeg ikke på.

Jeg lagde mærke til hende der skulle give massage=ejer var lidt underligt skruet sammen og ikke særlig køn, men alle skal have en chance. En anden ting jeg lagde mærke til at der var 2 små børn der rendt rundt og larmede så jeg tænkte dejligt det er kun massage.

Jeg kom ind på briksen ca 15 min for sent og blev bedt om at tage alt mit tøj af. Så begyndte lidt olie plaskeri hen over kroppen for massage vil jeg ikke kalde det. Der blev plasket lidt mere og der kom også lidt diskret strejf til underlivet. Samtidig med massagen havde de 2 legende børn bestemt sig for at de skulle øge deres lyd niveau endnu mere så der var meget støj det er ikke rart når man skal have massage.

Jeg blev tørret af og bedt om at vende mig om og så begyndte olie plaskeriet igen. Jeg lå bare at tænkte se nu at blive færdig. Så begyndte hun at nærme sig de erogene zoner, og spørgsmålet kom også, men jeg takkede nej. Hvis det var lige så dårligt som resten skulle jeg ikke nyde noget og med den larm af legende børn er det slet ikke muligt at komme i stemning.

Jeg vil opfordre alle til at finde et andet sted at få massage for det er simpelthen ikke pengene værd og med den larm i forlokale er det slet ikke rart. Jeg går af og tid på Vitus Berings plads og hver gang står der barnevogn så støjen er der vist.

Jeg er også forarget over man tager et barn med på sit bordel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
LiderligL skrev, for 2 timer siden:

Havde set der var kommet et nyt sted i Horsens på Vitus Beringsplads i Horsens, dette skulle prøves.

Fik bestilt tid og var der til aftalt tid.... men men pigen som skulle give massage var ikke klar så jeg fik at vide at jeg skulle vente til hun var klar. Allerede der skulle jeg være gået for folk der ikke kan overholde aftaler stoler jeg ikke på.

Jeg lagde mærke til hende der skulle give massage=ejer var lidt underligt skruet sammen og ikke særlig køn, men alle skal have en chance. En anden ting jeg lagde mærke til at der var 2 små børn der rendt rundt og larmede så jeg tænkte dejligt det er kun massage.

Jeg kom ind på briksen ca 15 min for sent og blev bedt om at tage alt mit tøj af. Så begyndte lidt olie plaskeri hen over kroppen for massage vil jeg ikke kalde det. Der blev plasket lidt mere og der kom også lidt diskret strejf til underlivet. Samtidig med massagen havde de 2 legende børn bestemt sig for at de skulle øge deres lyd niveau endnu mere så der var meget støj det er ikke rart når man skal have massage.

Jeg blev tørret af og bedt om at vende mig om og så begyndte olie plaskeriet igen. Jeg lå bare at tænkte se nu at blive færdig. Så begyndte hun at nærme sig de erogene zoner, og spørgsmålet kom også, men jeg takkede nej. Hvis det var lige så dårligt som resten skulle jeg ikke nyde noget og med den larm af legende børn er det slet ikke muligt at komme i stemning.

Jeg vil opfordre alle til at finde et andet sted at få massage for det er simpelthen ikke pengene værd og med den larm i forlokale er det slet ikke rart. Jeg går af og tid på Vitus Berings plads og hver gang står der barnevogn så støjen er der vist.

Jeg er også forarget over man tager et barn med på sit bordel

Man ta'r altså IKKE børn med på bordel ....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, for 18 minutter siden:

Man ta'r altså IKKE børn med på bordel ....

 

Helt enig det er også det der forager mig meget. Jeg var rystet da jeg gik ud derfor vil jeg opfordre alle til at blive væk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Kintamani skrev, den ‎28‎-‎10‎-‎2016 at 14:44:

Man ta'r altså IKKE børn med på bordel ....

 

nææ.. gør man selvfølgelig ikke, men er det ikke et massage sted hvor man får massage, og ikke et rent bordel ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hallo

Har været der et par gange. Første gang massage af chefen, som var ok. Da det blev lidt frækt, kom en anden pige. Hun gjorde et fint stykke hygge arbejde med hj. 

Næste gang spurgte jeg efter drn yngere pige, fik og hygge massage og hj. Blev vasket af med varmt vand efter massage.

Kommer helt sikkert igen. Men forvent ikke den dybe massage.

Børn, jo det har der også været lidt af, men ikke overdreven.

Redigeret af hanhan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
hanhan skrev, for 10 timer siden:

Hallo

Har været der et par gange. Første gang massage af chefen, som var ok. Da det blev lidt frækt, kom en anden pige. Hun gjorde et fint stykke hygge arbejde med hj. 

Næste gang spurgte jeg efter drn yngere pige, fik og hygge massage og hj. Blev vasket af med varmt vand efter massage.

Kommer helt sikkert igen. Men forvent ikke den dybe massage.

Børn, jo det har der også været lidt af, men ikke overdreven.

Uanset om det er et bordel eller et thaimassage sted så har børn bare ikke noget at gøre sådan et sted, har været på mange thaimassage steder og har selv oplevet det, og det tager altså lidt af hyggen selv om de sover eller ser tv, så er det knap så hyggeligt at kneppe moren inde ved siden af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i sidste uge

Blev betjent af en ældre model.

Sjældendt er min røv blevet så godt masseret samt perfekt hj

Der var først et lille barn i klinikken da jeg gik ud. Da jeg skulle afsted var der ikke mindre end 4 personer i forrummet. Træls men jeg smilte stadigvæk over behandlingen.

Hvis jeg kommer tilbage skal det være fordi at jeg får ondt i røven og det gør jeg jo sommetider. Men manglede det visuelle.

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften 

Var her forbi.

Fik en fin massage samt HJ

Det er ikke det visuelle der trækker op her men sød dame.

Til Horsens info

leena i smedegade holder lukket til den 25 januar pga velstand.

Dara skråt overfor er lukket.

Venus i Amaliegade er lukket.

Venligst 8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...