Hop til indhold
shmoggi

Til fræk og køn pige efterlyses...

Recommended Posts

Er der nogen her inde der kender til en til nogle ladyboy / shemale / trans som vil knalde med en fræk køn pige???

Vi er et par hvor min frække tøz har denne fantasi. Ja jeg tager jo selvfølgelig også med og leger med :-)

Når man er på div. annonce sider står der tit at de er til mænd, piger og par, men så når man kontakter den er de kun til mænd.

Ja og det forstår jeg bare ikke, Slet ikke når det er til en frækkert til pige som min

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat
shmoggi skrev, for 4 timer siden:

Er der nogen her inde der kender til en til nogle ladyboy / shemale / trans som vil knalde med en fræk køn pige???

Vi er et par hvor min frække tøz har denne fantasi. Ja jeg tager jo selvfølgelig også med og leger med :-)

Når man er på div. annonce sider står der tit at de er til mænd, piger og par, men så når man kontakter den er de kun til mænd.

Ja og det forstår jeg bare ikke, Slet ikke når det er til en frækkert til pige som min

 

Jeg ville gå i swinger Clubs, der er di så kan du jo også deltage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er min erfaring fra et forum om thailandske ladyboys, at de fleste kun går i seng med mænd.

Men der er selvfølgelig undtagelser.

Mit bedste bud i DK i øjeblikket er Malii i Aarhus. Prøv at finde tråden om hende her på forum.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...