Hop til indhold
ommeren

Hunde/Homoskoven Randers

Recommended Posts

Der går mange rygter om industriområdet vest for Randers, men der er alligevel ikke rigtigt nogen der ved noget.

Så er der en der sidder med noget viden, vil jeg da gerne høre nærmere, evt via PB. 

Hvis det kun er et sted hvor homoseksuelle mødes, er jeg knap så interesseret som hvis det er et sted hvor der finder prostitution sted (med kvinder)

og ja jeg kunne selv undersøge det, men hvis jeg holder i min bil "Kurts VVS" går rygterne sgu nok rimelig hurtigt rundt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er kun for homoer. Det er hørt at der enkelte gange er nået en kvinde derud. Men det er ikke noget jeg vil køre efter hvis du ikke er til fyre ellers ;)

kør nord på til senhøj rastepladserne nord for Hobro. Der er tit piger om aftene umiddelbar før solnedgang. Især i sydgående spor

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det ikke sådan i HELE Randers ? Altså at det kun eri nteressant for Homoer og Hunde ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, for 1 time siden:

ja jeg kunne selv undersøge det, men hvis jeg holder i min bil "Kurts VVS" går rygterne sgu nok rimelig hurtigt rundt

Men er det ikke surt, hvis der nu foregår noget du er interesseret i? For så har du jo stadig problemet med bilen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heine skrev, for 5 timer siden:

er det ikke sådan i HELE Randers ? Altså at det kun eri nteressant for Homoer og Hunde ?

Du er en dygtig dreng!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...