Hop til indhold
Dani

Russland Massage i Berlin

Recommended Posts

I dag fik jeg besøgt Russland Massage i Berlin. Det blev til en omgang erotisk massage til 100 euro for 1 time. Jeg kunne vælge mellem en ældre kvinde omkring de 50 år med store bryster eller en yngre kvinde omkring de 30 med briller og pæne bryster i den helt rigtige størrelse. På værelset er der år, så man i princippet kan holde øje med tiden. Jeg nød en ok massage, hvor hænderne vidste, hvad de lavede. Jeg fik også en omgang bryster og mave og underliv gnubbet rundt på ryggen, men jeg savnede lidt til forsiden. Massagen var opdelt lidt i zoner, så det først var ryg og arme, så ben og endelig det, som jeg var kommet for. Da jeg omsider blev vendt om på ryggen, blev begge hænder brugt fint det rigtige sted, og jeg fik en voldsom og laaaang udløsning. Hun var simpelthen nødt til at tørre sine bryster af først, hvorefter jeg fik en fin tørretur, hvorefter jeg blev spurgt, om jeg nød det. Det gjorde jeg. Det var en af den slags udløsninger, hvor hele kroppen er med, så det kunne føles ud i finger- og tåspidser. Kommer jeg igen, ja det tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...