Fyr4220 1 Skrevet 27. Oktober, 2016 Nogen der kender hende. Erfaringer? http://www.sexpiger.dk/smartphone.asd?id=5084 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FinFyr 33 Skrevet 27. Oktober, 2016 Oprettet for 37 minutter sidden... link til sexpiger.dk. Reklame? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr4220 1 Skrevet 28. Oktober, 2016 Næh ikke reklame. Kan jo ikke oprette før jeg har opdaget denne side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 28. Oktober, 2016 Tag dig ikke af det, der er altid nogle der skal være interessante omkring newcomers. Et tip: Brug computerlinks, ikke mobillinks. Og brug søgefunktionen; nu er den til tider ikke nem bl.a. på en som hende her, men der er da en enkelt anmeldelse. Uden at jeg kan finde det mener jeg også hun har været beskrevet mere potitivt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr4220 1 Skrevet 28. Oktober, 2016 Tatra tak for venligt svar og gode råd god weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg