Hop til indhold
galten

Nogen der har besøgt Carla 22 i århus n?

Recommended Posts

Hun kan meget vel være pigen (alder skal nok passe). Kønt ansigt, bøjle på tænderne, snakker perfekt engelsk. Dog ikke helt så tight at se på ned over balder som billederne viser (men jeg er også lidt krævende). Hun tilbyd ikke megafransk, som der ellers var annonceret, så jeg valgte høfligt, at takke nej (var jo lidt for meget der ikke stemte med annoncen), hvilket hun tog pænt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheDude TheDude skrev, den 28/10/2016 at 14:13:

Hun kan meget vel være pigen (alder skal nok passe). Kønt ansigt, bøjle på tænderne, snakker perfekt engelsk. Dog ikke helt så tight at se på ned over balder som billederne viser (men jeg er også lidt krævende). Hun tilbyd ikke megafransk, som der ellers var annonceret, så jeg valgte høfligt, at takke nej (var jo lidt for meget der ikke stemte med annoncen), hvilket hun tog pænt. 

Hvad med brysterne var de som billederne?

Og var hun ellers venlig nu du gik igen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan desværre ikke helt huske det ! Kan kun huske skuffelsen over at balder og lår ikke var så tight at se på som billederne viser. Men jeg husker hende ikke som en med små bryster ! Men hvordan faste de er kan jeg af gode grunde ikke kommentere på. Jeg kan kun sige at hun var rigtig venlig de knap 2 minutter vi havde sammen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...