Hop til indhold

Nogen der har besøgt Carla 22 i århus n?

Featured Replies

Skrevet

Hm,  hvis de billeder er ægte,  og prisen er inden for min formåen,  så skal jeg forbi  Carla. 

Nogen der har besøgt stedet? 

Skrevet

Hun kan meget vel være pigen (alder skal nok passe). Kønt ansigt, bøjle på tænderne, snakker perfekt engelsk. Dog ikke helt så tight at se på ned over balder som billederne viser (men jeg er også lidt krævende). Hun tilbyd ikke megafransk, som der ellers var annonceret, så jeg valgte høfligt, at takke nej (var jo lidt for meget der ikke stemte med annoncen), hvilket hun tog pænt. 

Skrevet

Mener også der er en Trans på stedet. Sade eller noget i den stil.

• 2 weeks later...
Skrevet
TheDude TheDude skrev, den 28/10/2016 at 14:13:

Hun kan meget vel være pigen (alder skal nok passe). Kønt ansigt, bøjle på tænderne, snakker perfekt engelsk. Dog ikke helt så tight at se på ned over balder som billederne viser (men jeg er også lidt krævende). Hun tilbyd ikke megafransk, som der ellers var annonceret, så jeg valgte høfligt, at takke nej (var jo lidt for meget der ikke stemte med annoncen), hvilket hun tog pænt. 

Hvad med brysterne var de som billederne?

Og var hun ellers venlig nu du gik igen?

Skrevet

Jeg kan desværre ikke helt huske det ! Kan kun huske skuffelsen over at balder og lår ikke var så tight at se på som billederne viser. Men jeg husker hende ikke som en med små bryster ! Men hvordan faste de er kan jeg af gode grunde ikke kommentere på. Jeg kan kun sige at hun var rigtig venlig de knap 2 minutter vi havde sammen :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.