Hop til indhold
wildcardf

sexy-liza-sydhavn-100-real-picture-WOW

Recommended Posts

Jimbo skrev, 1 time siden:

Tillykke det var da fantastisk. Du har da vistnok anmeldt hende før under andet profilnavn.

Jimbo skrev, 1 time siden:
  1. Du kan rette dit indlæg inden for 1 time, så behøver du ikke lave et ekstra ..
  2. Anklager skal anmeldes - ikke fremføres i tråden
  3. Intet tyder på det er samme anmelder, så din beskyldning virker bare paranoidt påståelig
  4. Diana er også anmeldt positiv af mindst en gammelkendt: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 timer siden:

1. Du kan rette dit indlæg inden for 1 time, så behøver du ikke lave et ekstra ..
  2. Anklager skal anmeldes - ikke fremføres i tråden
  3. Intet tyder på det er samme anmelder, så din beskyldning virker bare paranoidt påståelig
  4. Diana er også anmeldt positiv af mindst en gammelkendt: 

Han mener nok mig . Jeg havde også skrevet om hende Diana.  Forstå bare ikke hvorfor jeg skulle lægge noget op 2 gange.  Det gir jo ingen mening . Men det da godt at der er andre som også synes godt om hende.  (: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jimbo skrev, for 4 timer siden:

Tillykke det var da fantastisk. Du har da vistnok anmeldt hende før under andet profilnavn.

Hej jimbo . Hvorfor tror du at jeg har skrevet det igen . Jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle gøre det . Jeg da glad for at der er andre end mig som ogdå synes godt om hende  (: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jimbo skrev, den 27/10/2016 at 17:35:

Øh nej... det har jeg ikke. Det er utroligt at man ikke kan skrive en anmeldelse uden at der kommer en hel masse shit...

Jeg skriver kun anmeldelser på det jeg mener fortjener det og har et liv så jeg ikke behøver sidde og bruge tid på at

nedgøre andre mennesker.

Mvh. wildcardf

Redigeret af wildcardf

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja desvære, hun er rejst hjem :(

Hun var i en klasse for sig selv. Helt sikkert en af de GP jeg aldrig vil glemme.

Det gode er hun sagde hun ville komme igen ultimo November, kan næsten ikke vente.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...