Hop til indhold
Guest Quickdraw84

Rumæner i Ikast

Recommended Posts

Guest Quickdraw84

Hej

Jeg vil gerne hører om der er nogen der kender til hende her som man kan besøge i Ikast.

Erfaringer, advarsler, alt er velkommen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg besøgte hende i går, tænkte at det måtte være min tur til at tage en for holdet, selv om holdet ikke har bedt mig om det :-D det var en af en slag oplevelser hvor man ikke ved om man skal grine eller græde. Det er hende på billederen, lige på nær bryst billedet. Hendes helt naturlige hænger en hel del mere men er dejligt tunge. Hun er  lille og så tæt på en amatør man kan komme i denne branche. Ingen tvivl om at der sad en mand i nærheden og kommunikerede pr. sms, for hun kan intet andet en rumænsk. Jeg er ikke sikker men jeg tror jeg er hendes første kunde nogen sinde. Hun var i hvert fald meget forlegen og forvirret og da det ikke var muligt at kommunikerer, ikke engang med fagter blev det til tider en komisk oplevelse. Hun var meget uvant med de forskellige seksuelle  lege og da jeg dykkede ned for at slikke hende fik hun nærmest et chok. Men hun blev hurtigt opstemt og lod sandelig til at nyde det og jeg fik hende da også hele vejen, hvilket gjorde hende endnu mere forlegen. Hun suttede ude og det gjorde hun med stor indlevelse og entusiasme. Som det jo stor i annoncen var anal inkluderet i de 700 kr. for en halv time. men hun havde hendes forbehold. Jeg er udstyret lidt over det gennemsnitlige og da hun tydelig vis var udfordret bare ved alm. samleje valgte jeg at droppe den anale del. Hun er så langt fra de professionelle i branchen som man overhovedet kan komme, men hvis man er til en bizar kultur oplevelse kan det da være ok. Det foregik på et klubværelse og jeg fik da fagtet mig frem til at tage en bad i deres fælles badefaciliteter. Sengen knirkede forfærdeligt og hun smagte af røg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sleipnir skrev, for 4 timer siden:

Hvad betyder det "på et klubværelse"  har ikke meget lyst til at rende ind i naboen på vej ud i af badet.. 

Tænker der menes, noget i stil med et kollegie.. altså små billige boliger, til studerende. Og her, åbenbart med fællesbad.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hovsa skrev, den 28/10/2016 at 09:40:

Jeg er udstyret lidt over det gennemsnitlige og da hun tydelig vis var udfordret bare ved alm. samleje..

Skal det forståes derhen at hun var forlegen/forbeholden, eller mener du at hun er mere stram er almindeligt?.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sleipnir skrev, for 13 minutter siden:

Har en  aftale i morgen ,  så laver jeg en anmeldelse . 

Fedt :-)

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...