Hop til indhold

Recommended Posts

frenchlover1 skrev, for 17 minutter siden:

Spændt på at høre mere om det :-)

(synes desværre ikke menuen på hendes side virker :-()

Jeg får kun forsiden !! men lyder spænnende !!

En time og vores bedste ven lyder rigtigt rart !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Dia en gang, og jeg glæder mig til snart at besøge hende igen.
Kan kun anbefale hende. Hun er dygtig, lækker og en meget sød pige. Kun de bedste anbefalinger herfra.

Det tænder mig at vide at der har været anden pik imellem hendes hænder, så prøver at lave aftale om at kommer "efter anden kunde" - sådan rent logistik... så bliver det desværre ikke de første par måneder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat
Bebop skrev, for 1 time siden:

 

Jeg takker

Skriver hvis hun vil omtales ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er måske Dea Blues oprindelige hjemmeside, men damen hedder Elisa, som Dea engang havde som "elev". "gammelt link". Jeg ved ikke om Dea er aktiv mere. Jeg har ikke prøvet hendes ydelse.

Redigeret af Henry8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henry8 skrev, for 6 minutter siden:

Det er måske Dea Blues oprindelige hjemmeside, men damen hedder Elisa, som Dea engang havde som "elev". "gammelt link". Jeg ved ikke om Dea er aktiv mere. Jeg har ikke prøvet hendes ydelse.

Som JP skriver, så har han en aftale - så hun er nok aktiv.,.. ;)

Jeg selv har sms med hende, så ja hun er aktiv. Hvorfor billede at hende veninde er på hendes side ved jeg ikke..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja tak for info !!! Skrev til Dia Blue ned de sms nr og har skrevet lidt frem og retur og fik en tid. men det er jo nok Elisa jeg møder

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 2 timer siden:

Ja tak for info !!! Skrev til Dia Blue ned de sms nr og har skrevet lidt frem og retur og fik en tid. men det er jo nok Elisa jeg møder

Hvis Dia alligevel er aktiv på trods af den udmeldte ferie, er min julegave til mig selv fundet. Håber og venter på nyt fra dig JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 25 minutter siden:

Hvis Dia alligevel er aktiv på trods af den udmeldte ferie, er min julegave til mig selv fundet. Håber og venter på nyt fra dig JP

 

FinFyr skrev, for 3 timer siden:

Som JP skriver, så har han en aftale - så hun er nok aktiv.,.. ;)

Jeg selv har sms med hende, så ja hun er aktiv. Hvorfor billede at hende veninde er på hendes side ved jeg ikke..

JULEGAVE TIL 1955 :-P: Gentager ;-): Jeg har smséde med Dia og det er ikke Elisa. Hvem Jp har aftale med ved jeg naturligvis ikke.. :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er nedtælling om 12 timer og jeg møder chefen el eleven !! jeg tror jeg er i trykke hænder !!

Men det var jo også årsag til tråd start, der er jo ikke megen Info her !

@FinFyr er vi ikke enige om der er kun de same tlf nr evt hvad de hedder og så burde jeg jo møde DIA BLUE men  !!!

Jeg har udlært 100 elever hvor 2 blev lang bedre end chefen så jeg ser frem til en go dag!

Tak JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

JULEGAVE TIL 1955 :-P: Gentager ;-): Jeg har smséde med Dia og det er ikke Elisa. Hvem Jp har aftale med ved jeg naturligvis ikke.. :?

Der vel ingen der har skrevet om Elisa herinde, ser ud som de virker på samme adresse ?

Hvis jeg møder Elisa burde hun rette det i sms i 3 uger !! men det gør mig intet hvem jeg møder!!

Så får vi en ny tråd (hvis hun vil have omtale)

NB blev i tvivl men det er jeg ikke mere bilen kører !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ik hvad du har ringet på.. jeg har ringet på det nr som er i url adressen...

Jeg kan sige, i dette tilfælde, der er eleven ikke bedre end chefen... har prøvet dem begge. Men måske en smagssag ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FinFyr skrev, for 2 minutter siden:

Jeg ved ik hvad du har ringet på.. jeg har ringet på det nr som er i url adressen...

Jeg kan sige, i dette tilfælde, der er eleven ikke bedre end chefen... har prøvet dem begge. Men måske en smagssag ;-)

Jeg har kørt sms / først ferie og siden andet job så nu kom der en dato

Del dette indlæg


Link til indlæg
FinFyr skrev, for 4 minutter siden:

Jeg ved ik hvad du har ringet på.. jeg har ringet på det nr som er i url adressen...

Jeg kan sige, i dette tilfælde, der er eleven ikke bedre end chefen... har prøvet dem begge. Men måske en smagssag ;-)

Du burde lægge nogle ord om dine oplevelser om begge ?

Men tusind tak for info !

Du er den første der siger du har mødt eleven !! Skide spænende skriv min ven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dia og Elisa er blot to forskellige personer. De er begge meget søde piger og deres massage er ret forskelligt. Jeg foretrækker Dia.. på en eller anden måde så er hun med på at mindfucke min hjerne med alle mine hemmelige fantasier... så vil gå så vidt at hun syntes det er ret spændende at være med på den kinky bølge...
Der er intet ondt eller dårligt at sige om Elisa, fortrækker blot Dia.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FinFyr skrev, for 6 minutter siden:

Dia og Elisa er blot to forskellige personer. De er begge meget søde piger og deres massage er ret forskelligt. Jeg foretrækker Dia.. på en eller anden måde så er hun med på at mindfucke min hjerne med alle mine hemmelige fantasier... så vil gå så vidt at hun syntes det er ret spændende at være med på den kinky bølge...
Der er intet ondt eller dårligt at sige om Elisa, fortrækker blot Dia.

TAK du er en fin fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...