Hop til indhold
31hans07

Kati i Bording: AMAZING

Recommended Posts

Jeg er klar over, at Kati (i Århus) har gode anmeldelser allerede.

Det fik mig også på banen, da jeg så, at der nu var mulighed for at besøge hende i Bording.

Og jeg må give tidligere anmeldere ret: hun er SIMPLY THE BEST: smuk naturlig krop uden silikone og piercinger, perfekt at tale med (på engelsk), og bedre GFE finder man vanskeligt - hun er selvskrevet på min Top 3 liste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheCaptain skrev, for 4 timer siden:

kommer der en uddybning :)?

Vil du prøve måske din bedste GP så tag rolig af sted :) Kati er den eneste pige jeg prøvet som virkelig nyder sin job. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexdyretxxx skrev, for 13 minutter siden:

Vil du prøve måske din bedste GP så tag rolig af sted :) Kati er den eneste pige jeg prøvet som virkelig nyder sin job. 

 

Den eneste ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, for 15 timer siden:

Den eneste ?

Den eneste af udenlandske GP... Hun har haft fornøjelse alle gange jeg har knaldet hende :)

 

Buttman76 skrev, for 3 timer siden:

Hans prøv og besøg judith hun er fremragende :x

Hvem er Judith ? Ælder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
Sexdyretxxx skrev, for 2 timer siden:

Den eneste af udenlandske GP... Hun har haft fornøjelse alle gange jeg har knaldet hende :)

Hej Sexdyr.

Hvor er det dog berigende at læse, hvor smukt og respektfuldt du beskriver dine besøg hos en meget smuk og dejlig kvinde som Kati.

Vi ved godt, hvad vores GP-besøg handler om, så vis lidt respekt. Det er et andet og meget dejligt menneske, som du skriver om.

Er dette i øvrigt dit eget indtryk: (Hun har haft fornøjelse alle gange jeg har knaldet hende), eller er det bare noget, som du tror?

Der skulle måske have stået "Jeg har haft fornøjelse osv.....?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 3 timer siden:

Hej Sexdyr.

Hvor er det dog berigende at læse, hvor smukt og respektfuldt du beskriver dine besøg hos en meget smuk og dejlig kvinde som Kati.

Vi ved godt, hvad vores GP-besøg handler om, så vis lidt respekt. Det er et andet og meget dejligt menneske, som du skriver om.

Er dette i øvrigt dit eget indtryk: (Hun har haft fornøjelse alle gange jeg har knaldet hende), eller er det bare noget, som du tror?

Der skulle måske have stået "Jeg har haft fornøjelse osv.....?

 

Det skal du forstå rigtig... Hr. Highlow spørger mig om det var den eneste GP jeg mødt som jeg kune mærke at nyder sit job... Så svarer jeg - at jeg kunne mærke at hun har haft også fornøjelse med sex med mig. Er det noget ikke korrekt ? Og det ved jeg tror mig ;) 

Hun er dejlige, ægte, sød og kan lide sin job. Hun er bare perfekt GP :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, for 10 timer siden:

Hans prøv og besøg judith hun er fremragende :x

Har jeg gjort et par gange, men hun er efter min mening ikke helt på højde med Kati og for den sags skyld Rikke Solskin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
Sexdyretxxx skrev, for 2 timer siden:

Det skal du forstå rigtig... Hr. Highlow spørger mig om det var den eneste GP jeg mødt som jeg kune mærke at nyder sit job... Så svarer jeg - at jeg kunne mærke at hun har haft også fornøjelse med sex med mig. Er det noget ikke korrekt ? Og det ved jeg tror mig ;) 

Hun er dejlige, ægte, sød og kan lide sin job. Hun er bare perfekt GP :) 

Jeg tror nok, at jeg forstår dig rigtigt, og vi er helt enige om Katis fortræffeligheder i alle måder:). Der er ingen tvivl om, at den pige kan lide sit job, og som hun selv skriver, " I am OK with my work, you can feel it. I put my heart in, and I will do my best to make you happy and pleased. Det som jeg ikke kan lide ved dit sprogbrug er, at du bruger ordet "knaldet". Det er at udvise disrespekt for Kati og disse dejlige GP-er i det hele taget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
kati_arhus skrev, for 21 timer siden:

Thank you Polar for beeing such a Gentleman :) 

Don't mention it.:)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...