Hop til indhold
Jannick

Luxe Beauty kolding

Recommended Posts

Er der nogen der har erfaringer fra dette sted? Jeg kommer der selv i ny og næ, da jeg bor i samme bydel. Men jeg har ikke haft modet til at komme til næste level, da jeg som stamkunde ikke vil ødelægge den gode stemning. Jeg har forsøgt mig med underbukser på og uden. Er der nogen der har erfaringer med, om med eller uden er et"stikord" til værtinden? Akkurat inden "let's Relax" lukkede i samme bygning tog jeg chancen, da jeg ikke tænkte jeg så dem igen. Men jeg kan ikke huske hvad jeg havde på, tog blot chancen og spurgte. Jeg blev narret til et lousy HJ for 1000,- "dumme lærepenge" Men det var før jeg kendte til dette forum. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jannick skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen der har erfaringer fra dette sted? Jeg kommer der selv i ny og næ, da jeg bor i samme bydel. Men jeg har ikke haft modet til at komme til næste level, da jeg som stamkunde ikke vil ødelægge den gode stemning. Jeg har forsøgt mig med underbukser på og uden. Er der nogen der har erfaringer med, om med eller uden er et"stikord" til værtinden? Akkurat inden "let's Relax" lukkede i samme bygning tog jeg chancen, da jeg ikke tænkte jeg så dem igen. Men jeg kan ikke huske hvad jeg havde på, tog blot chancen og spurgte. Jeg blev narret til et lousy HJ for 1000,- "dumme lærepenge" Men det var før jeg kendte til dette forum. :)

Der kan du ikke få mere end hj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...