Hop til indhold

Recommended Posts

Overskriften ramte lige min præferencer, så der måtte iværksættes en nærmere undersøgelse.

http://annoncelight.dk/showad/216841

Ringede til det opgivne nummer, og fik en længere snak med den søde pige. Hun kalder sig Thani. Hun kunne tilbyde massage, og blowjob, og måske også en masse andet.

Hun var dog gået hjem fra arbejde, men næste dag var en mulighed.

Så jeg lavede en formiddags aftale og susede ind til byen.

Ankom til adressen, og blev lukket ind. Det er hende på billederne, så det var jo en fin start.

Selve lokalerne er noget gammelt l..., lige som mange af de andre butikker i KBH, men dog tåleligt.

Vi blev enige om en halv time til 1.000,-, og jeg hoppede op på sengen.

Hun kom hurtigt tilbage med en balje varmt vand, og jeg fik lidt massage på skuldrene.

Der var imidlertid begyndt at komme liv i dilleren, så jeg foreslog vi koncentrerede indstasen her i stedet. 8-)

No problemo, hun gik på knæ, og så fik jeg ellers en blæser, lige som jeg kan lide det.

Efter lidt tid blev gummiet monteret, vi fik indtaget platformen, og forskellige stillinger blev afprøvet.

Da tiden nærmede sig finalen, røg gummiet af, og jeg fik en afslutning med blowjob igen.

 

Alt i alt en god oplevelse, og jeg tror sandelig jeg smutter forbi til et Blowjob snart igen.

Thumb´s up her fra :-P

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...