Langejan 2 Skrevet 26. Oktober, 2016 Hej brødre. Jeg vil i nær fremtid besøge en thaimassør i Østjylland (Aarhus, Vejle el. Fredericia passer med arb.), og bedømt på anmeldelserne herinde, er der jo en del gode piger at vælge imellem, men jeg kunne godt tænke mig et sted hvor man kan lokke pigen med under bruseren bagefter. Jeg ved godt, at fælles bad efter massagen ofte handler om kemi, men der må givetvis være nogle steder hvor pigerne ofte går med i bad og nogle steder hvor de aldrig gør det. Kan nogen mon give en anbefaling af hvor jeg skal tage hen ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 150 Skrevet 27. Oktober, 2016 De har vist stadig Spa/jacuzzi på Grønningen 5 i Århus. Det er måske kun brusebad du mener. Jeg tror du kan gøre det de fleste steder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langejan 2 Skrevet 27. Oktober, 2016 Ja det var egentlig bare et brusebad jeg mente - syntes jeg kan mindes nogen der har skrevet om besøg, hvor pigen gi'r dem et ekstra HJ under bruseren, men kan ikke finde de pågældende anmeldelser. Desuden skal det jo være rimelige badeforhold der ligger op til fællesbad og ikke en "bak-ind" bruser som bl.a. var på Oddervej i sin tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 27. Oktober, 2016 Langejan skrev, for 2 timer siden: Ja det var egentlig bare et brusebad jeg mente - syntes jeg kan mindes nogen der har skrevet om besøg, hvor pigen gi'r dem et ekstra HJ under bruseren, men kan ikke finde de pågældende anmeldelser. Desuden skal det jo være rimelige badeforhold der ligger op til fællesbad og ikke en "bak-ind" bruser som bl.a. var på Oddervej i sin tid Jeg tror at det handler om at få lidt kontakt med den prostituerede. Snak med hende, få hende til at boblegrine, snak med hende, de er jo ikke robotter men mennesker. Og fortæl hende om dine drømme, håb og ønsker. Hvis du gør det, kan meget lykkes for dig. Held og lykke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arkibal 156 Skrevet 29. Oktober, 2016 Lampoo i Skødstrup nord for Århus. Den unge pige inviterer gerne sig selv med i brusebad og har et godt humør. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karl6 9 Skrevet 30. December, 2016 Jeg er nok lidt sent ude. Men hos Dee Dee på Ribegade i Vejle kan man få både brusebad og Spa-bad. Jeg er sikker på at pigen kan lokkes med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 2. Januar, 2017 Har Dee Dee nogen annoncer/hjemmeside? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karl6 9 Skrevet 4. Januar, 2017 Ikke det jeg ved af... Sidst jeg besøgte dem var i februar altså for knap et år siden, der mener jeg de havde annonce i Ekstra Bladet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg