AndreATB 48 Skrevet 26. Oktober, 2016 Har selvfølgelig søgt på kryds og tværs, inden jeg oprettede denne tråd ... Udover Haarlev og Liv i Køge, kan jeg ikke finde nogle spændende bud på 'fornøjelser' ... har jeg overset noget eller kender du/I nogle steder, som er gået forbi min næse ? på forhånd tak for jeres hjælp og input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 26. Oktober, 2016 Der er en pige i Køge, der sommetider annoncerer i Ekstrabladet, noget med Sekretær på jobbet, skøge i fritiden. Hun er kun på af og til, så hold øje. Ellers er der thaipiger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 26. Oktober, 2016 Liv skrev, for 4 minutter siden: Der er en pige i Køge, der sommetider annoncerer i Ekstrabladet, noget med Sekretær på jobbet, skøge i fritiden. Hun er kun på af og til, så hold øje. Ellers er der thaipiger. Behøver man andre piger i Køge når der er en dejlig pige som dig der Liv 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg