Hop til indhold
Heine

Barbara, en trist solformørkelse på en gråvejrsdag

Recommended Posts

Jeg tog en for holdet... ja jeg gjorde - og bankede hovedet i rattet hele vejen hjem bagefter... Min stakkes Mazda 323 Sportslimousine med enkommatræls-motor og dekorative rustpletter har sjældent været et så velkomment syn som da jeg forlod etablissementet hvor dagens lavpunkt indtraf. Det er i den sammenhæng ikke en formildende omstændighed at jeg selv var ude om det - jeg kom, jeg så - og jeg traf et forkert valg og en tåbelig beslutning !

Nu venter straffen - en nyt pink leopard velourrat, et par håndfulde panodiler og 500 gange på den indre tavle "Man skal tænke sig om og vælge med omhu - skvat !"

Men lidt om Stedet og scenen og de(n) optrædende

Århus C - en stærkt trafikeret vej på vej ud af byen  (eller ind - je nach dem) - med en hulens masse tungt entreprenørgrej i livlig funktion - den massive og tunge dunken af et jord-bor viste sig dog hurtigt at være det eneste der hamrede igennem :(

Barbara: Køn lyshåret høj pige fra Estland (jo-jow da) , i en lidt højere vægtklasse end de aldeles optimistiske billeder viser. Var meget smilende i døren og ganske attraktiv, nogenlunde slank med pæne (men ret ugæstfrie bryster) en seng med topmadras uden lagen og en ellers relativt moderne udseende lejlighed med et par aktivitetsrum (hendes veninde så jeg lige skyggen af -også lys men betydeligt mere petit)

Mig: åbenlyst optisk udfordret mand med et momentært fraværende kvalitetskompas..

Oplevelsen:

Et helt igennem absolut fuldendt 100% uengageret knald - startende med håbløst blow, efterfuldt af 1,5 liter unødvendig lubricant og "Please fuck me more" kommentarer der var ligeså velplacerede  og relevante som en Thyborønhabit på en solrig sommersøndag. En udløsning ved egen manuel kraft medens Barbara med enhver form for ligegyldighed kiggede på

End ikke skyggen af entusiasme eller i det mindste professionel stolthed, men med en indsats der ledte tankerne henimod AGF's fodboldpræstationer i dette efterår.  Barbara har foretaget et himmelråbende klart forkert karrierevalg - men hun har sikkert andre muligheder - idet  hun dog satte ny europæisk rekord i påklædningshastighed efter den uinspirerende ligegyldige omgang (iøvrigt uden afvaskning.. nå ja ...- hun havde jo heller ikke svedt ret meget)

Den umiddelbare eneste måde at få pulsen op under et besøg hos Barbara er ved at rende op og ned af trapperne ... en femten-tyve-trehundrede gange - det havde iøvrigt også været betydeligt morsommere - selv hvis man var snublet :( ....  og havde brækket skinnebenet gentagne gange

Konklusionen

Waste of time (20 minutter inklusiv 2 x badeværelsesbesøg) for 1000 kroner på en pige der var ganske langt fra billederne - alt i alt en passende straf til mig - for mangel på konsekvens og omtanke

Det sker ikke igen (med hende ihvertfald) Det var så fejlfrit patetisk ringe at det næsten var morsomt og befriende -

Link - til almindelig undgåelse: Især hvis man har en forventning om at møde modellen på billederne - lighedstegn: 2 bryster, langt lyst hår og et fikst smil... ulighedstegn - resten ......

https://annoncelight.dk/showad/217064

Redigeret af Heine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligner meget min oplevelse for et par uger siden hos Jessica i Rødovre. Men du blev dog forskånet for mobilens insisterende brummen i natbordsskuffen hvert andet øjeblik?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op Heine

Jeg tror næsten ikke jeg har moret mig så godt - siden de trak vod efter svigermor!!!!!

Mange tak for en særdeles positiv advarsel.

Ha' en god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Episk anmeldelse.... man bøjer sig i støvet for så lyrisk en logebroder !!

Havde selv en lignende oplevelse i Kolding forleden med en polsk pige i Låsbygade, der ikke selv tog telefonen (med mindre hun havde glemt at snakke engelsk på få minutter - hvilken tid hun i øvrigt havde brugt på at tage en del kilo på siden sine "ægte" billeder blev taget), og desforuden udviste en beundringsværdig kølighed før, under og efter akten.... Jeg havde desværre ikke helt nosser til at rejse mig og gå - så nøjedes med at lukke øjnene, tænke på gud, konge og fædreland mens jeg gjorde mig færdig i et hurtigt commandoraid bagfra.... og følte mig pænt skidt tilpas på såvel hendes som egne vegne bagefter.

En klassisk "hovedet i rattet" oplevelse !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...