Hop til indhold
Rejsenetværk

Diskretudlejning.dk

Recommended Posts

Tak for Jeres bestræbelser. Håber, at I en dag får overskud eller i det mindste får ligningen til at gå op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 50 minutter siden:

Tak for jeres fortsatte interesse for Diskretudlejning.dk

Ja desværre, der er vi ikke der hvor vi havde håbet at være idag.

Men vi ved, at der er både udlejere og lejere som oplever et positvt udbytte af at bruge os, når de gør det, også selv om vi syner så begrænset som tilfældet er.

De eneste som ikke får noget ud sitet, det er os 2 der ejer det .

Pt er alle pengene tabt som vi har brugt på projektet, men vi tror stadig på potentialet, og er gået i tænkeboks, for at se hvad vi kan gøre fremadrettet.

Derfor opretholder vi også stadig vores abonnement som vip annoncør på Annoncelight.dk, og køber lidt point og superannoncer af og til.

Det er en større udgift for os, end vi har af yderst marginale indtægter på annoncer selv.

Men formålet at holde liv i siter, for at se hvad vi kan gøre fremadrettet.

Pt er der ingen søger annoncer, men vi ved at der er udlejere som har valgt at skrive direkte til søger annoncører, uden at oprette egne annoncer.

Det ville være en kæmpe hjælp for os, hvis udlejerne i højere grad ville oprette egne annoncer, for det ville gøre det langt mere synligt på sitet, hvilke tilbud interesserede lejere har.

Ikke for pengenes skyld, de 69 kr en annonce koster om måneden betyder intet for os.

Før det batter noget skal der så mange flere annoncer til, som vi ikke opnår lige pt.

Men hvis bare alle som søger et lejemål, og alle som udlejer lejemål, vil synliggøre sig på sitet, og ikke kun vælge at skrive til hinanden uden egne annoncer, så vil sitet også se mere attraktiv ud for alle som besøger det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Medejer af Diskretudlejning.dk

Skal lige have sat mit rum perfekt op så skal jeg nok annoncere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thailove23 skrev, for 24 minutter siden:

Betalings delen virker ikke, man kan ikke indtaste dato på Visa-kortet ?  

Tak for den Thailove23

Jeg har netop oprettet og betalt 19 kr for en testannonce, for at afprøve dit udsagn

Du kan se den på sitet nu.

Betalings delen bliver først synlig, når man har udfyldt sin annonce tekst,  og klikker videre til "Udgiv annonce".

For en god ordens skyld kan jeg lige nævne, at man for at kunne oprette en annonce, skal være oprettet og logget ind som bruger, hvis nogle måtte tro noget andet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Medejer af Diskretudlejning.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 13 timer siden:

Tak for den Thailove23

Jeg har netop oprettet og betalt 19 kr for en testannonce, for at afprøve dit udsagn

Du kan se den på sitet nu.

Betalings delen bliver først synlig, når man har udfyldt sin annonce tekst,  og klikker videre til "Udgiv annonce".

For en god ordens skyld kan jeg lige nævne, at man for at kunne oprette en annonce, skal være oprettet og logget ind som bruger, hvis nogle måtte tro noget andet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Medejer af Diskretudlejning.dk

Har prøvet det to gange nu og den vil ikke lade mig skrive årstal på visa kort kun mdr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Thailove23 skrev, for 7 minutter siden:

Har prøvet det to gange nu og den vil ikke lade mig skrive årstal på visa kort kun mdr. 

Tak Thailove23

Jeg forstår det simpelthen ikke, og vil tage kontakt til min partner, som er administrator på sitet.

Nu har både min ven VictorBBc her på EG, kunnet oprette og betale for sin annonce, og jeg selv for en testannonce, for at afprøve dit udsagn.

Det gik i begge tilfælde fuldstændig problemfrit.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Medejer af Diskretudlejning.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt initiativ.

Men der optræder reklamer for et FUPSITE der hedder sexidefri...

Redigeret af Borge
...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borge skrev, for 8 minutter siden:

Men der optræder reklamer for et FUPSITE der hedder sexidefri.dk

Hej Borge

Nu har jeg på ingen måde det indtryk, at Sexidetfri.dk er et fup site.

Tværtimod så forekommer det mig, at sitet har formået at blive det førende site indenfor sin niche, som Sugardaters.dk og Eroguide.dk, er blevet det indenfor hver deres niche.

Jeg har selv oprettet mig som bruger på Sexidetfri.dk, af den grund at ejeren var så venlig at tilbyde os et link til os, og omtale mod at vi smed et banner op til hans site.
Blandt andet fordi at han havde set, at vi er VIP web medlem på Annoncelight.dk, hvilket jeg selv har anbefalet ham at blive.
Han er nu selv VIP webmedlem på AL, og annoncerer en hel del mere her, end vi gør.

Man kan både blive gratis medlem, og betalingsmedlem for en beskeden årlig udgift, og der er ret meget aktivitet derinde.

Jeg googlede lige lidt, og intet tyder på at Sexidetfri.dk er et fupsite, tværtimod kan man finde flere gode anmeldelser og artikler om sitet.
Nogle af ældre dato, og siden er sitet kun vokset:

Sexidetfri
Anmeldelser 3  •  God
https://dk.trustpilot.com/review/sexidetfri.dk 

Torsdag d. 29. jul. 2010 - kl. 21:03
Fri sex i det fri
Danskerne udendørs-knalder på højtryk - se Google Map med de frække steder

https://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article4149230.ece 

Dit udflugtsmål er et sexmødested
Der dyrkes alle former for sex på populære udflugtsmål rundt om i landet, viser en hjemmeside. Samtidig anmelder færre danskere blufærdighedskrænkelser.
https://www.berlingske.dk/samfund/dit-udflugtsmaal-er-et-sexmoedested 

Udendørs sex er populært i Viborg-området
AF: ESKIL LYNGSØE POULSEN
Publiceret 10. juli 2017 kl. 06:19
https://viborg-folkeblad.dk/viborg/Udendoers-sex-er-populaert-i-Viborg-omraadet/artikel/332644 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige sige at jeg oprettede en annonce hvor jeg søgte efter et sted og det gik betalingen igennem uden problemer. Nu mangler jeg bare nogen kontakter mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 17 minutter siden:

Jeg vil lige sige at jeg oprettede en annonce hvor jeg søgte efter et sted og det gik betalingen igennem uden problemer. Nu mangler jeg bare nogen kontakter mig. 

Ja det kan jeg se, og tak for det.

Vi skal lige have fornyet vores VIP web abonnement på Annoncelight.dk, og have købt 200 point, hvorefter at jeg vi ofre lidt på nogle super annoncer i de områder, hvor vi selv har annoncer.

Herunder din i Vejle, og det gør vi allerede frem til og med den 29/1 pt.

Hvis du plotter et koordinat for Vejle i din annonce, vil den komme på kortet også, og ikke kun blive nævnt i oversigten på forsiden.

Jeg håber at du får respons i løbet af de 4 uger du har købt, men det sker næppe fra den ene dag til den næste - men held og lykke

Venlig hilsen
Rejsenetværk
Medejer af Diskretudlejning.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

 

Tak Thailove23

Jeg forstår det simpelthen ikke, og vil tage kontakt til min partner, som er administrator på sitet.

Nu har både min ven VictorBBc her på EG, kunnet oprette og betale for sin annonce, og jeg selv for en testannonce, for at afprøve dit udsagn.

Det gik i begge tilfælde fuldstændig problemfrit.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Medejer af Diskretudlejning.dk

så fik jeg det til at virke men kun på pc,den ville ikke på iphone. men nu annonce oprettet :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thailove23 skrev, for 12 minutter siden:

så fik jeg det til at virke men kun på pc,den ville ikke på iphone. men nu annonce oprettet :)

Tak, og den med iphone tager jeg lige med min partner, men jeg er ikke helt sikker på at vi kan rette det til, hvis det skulle være et problem på iphone.

Ser at du har oprettet dig under København hos os, så jeg er lige opmærksom på at inkludere København, når jeg køber de næste super annoncer på Annoncelight.dk

Selvom det det koster os på AL, er mere end vi får ind pt fra jer, så skal I have tusind tak for at have bidraget til en fornyet opmærksomhed omkring vores koncept, og jeg håber inderligt, at I indenfor en måneds tid får brugbare henvendelser på jeres annoncer.

For når vi skal være helt ærlig, så er det nok bedst at vores annoncører, ikke forventer respons fra dag til dag, men er villig til at give det lidt tid for den lille udgift det er at annoncere hos os.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Medejer af Diskretudlejning.dk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da så lidt. Skulle jeg foreslå noget så var det måske mulighed for at angive flere byer som søger af diskrete lejemål. Fx søger jeg egt i både Fredericia, Kolding & Vejle, men kan kun vælge en by. 

Så enten skal jeg oprette 3 annoncer, eller håbe på at det at jeg bruger tags er nok? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 34 minutter siden:

Det var da så lidt. Skulle jeg foreslå noget så var det måske mulighed for at angive flere byer som søger af diskrete lejemål. Fx søger jeg egt i både Fredericia, Kolding & Vejle, men kan kun vælge en by. 

Så enten skal jeg oprette 3 annoncer, eller håbe på at det at jeg bruger tags er nok? 

Mange tak for den respons.

Ja det er rigtigt, at man må oprette flere annoncer, for at blive synlig i flere kommuner, end hver den kommune som man opretter sig under.

Det ser vi selvfølgelig også gerne at annoncørerne gør, men vi vil også gerne at de føler, at de får mest muligt for pengene, for hver annonce de opretter.

( Det gjorde annoncører også, dengang det stadig var gratis, men det gør de ikke nu, hvor annoncerne koster lidt )

Hvis vi var 50 x større, så tror også gerne at annoncørerne ville betale, by for by, men det er vi desværre ikke.

Lige nu er vi ret fastlåst af de muligheder, som den eksisterende version giver os, og vi kan derfor på den kortere bane ikke give de muligheder, som du efterspørger, eller sørge for andre forbedringer, som der måtte ønskes.

Det koster rundt regnet 1000 kr i timen, at købe sig til den bistand vi behøver i så henseende, og det er ikke aktuelt pt.

Men vi håber absolut, at få mulighed for at videreudvikle sitet, hvis bare vi langsomt får flere og flere annoncører, og flere og flere vil hjælpe med at anbefale at bruge os.

Der er lidt igen på kistebunden, skulle det være, selvom det ikke er meget, og fremtidsperspektivet beror ikke alene på økonomi, selvom det er indtægter, der i sidste ende afgør muligheden for langsigtet overlevelse.

Moralsk opbakning tæller også, og jo mere vi får af den, des mere kan vi også være villig til, at ofre yderligere, af de sparsomme økonomiske midler, vi kan bruge.

Også selvom det kun giver et større og større underskud, des mere vi prøver at bakke op om jeres, men yderst velkomne og tiltrængte opbakning.

Forhåbentlig tipper det til den anden side, hvis bare vi holder ved , og det gerne sammen med jer :)

Tips

Selvom om I kun kan oprette en annonce i 1 kommune, så nævn gerne alle de byer hvor I er interesseret i opmærksomhed omkring, nævn dem i jeres annonce tekst.

Og sørg for at komme på kortet med et grønt symbol, som en søger profil, eller et blåt symbol som udlejnings profil.

Bare sådan ca placeret, så kan læserne klikke på symbolet, læse jeres annonce, og zoome ind og ud på kortet.

Jeg kan så godt se at det ikke virker, hvis man gerne vil dække både Sjælland, Fyn og Jylland, men indenfor landsdelene skulle det gerne virke.

Skriv også gerne bynavne i overskriften på jeres annonce, de bliver jo listet på forsiden, og så kan interesserede også klikke der for at ramme byer og områder.

Men sørg for både at komme på kortet og listen, så er der gode muligheder for at interesserede, kan pejle sig ind på de annoncer som interesserer dem.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Medejer af Diskretudlejning.dk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super gode forslag. Har selv lige rettet tags samt overskrift. Fedt at se i er aktive herinde og er friske på ping/pong med jeres brugere. Kæmpe thumbs up herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen

Vi har pt booket super annoncer på Annoncelight.dk, til og med tirsdag den 29/1, i de områder hvor vi selv har annoncer på vores site.

Nu har jeg yderligere booket super annoncer på Annonceligth.dk for samme, og flere områder med på disse datoer:

Onsdag  den 30/1

Torsdag den 31/1

Fredag  den    1/2

Lørdag den     2/2

I følgende områder:

Østjylland

Sydjylland

Nordjylland

Nordsjælland

Hovedstadsområdet

København

Søndag den 3/2

Denne dag har jeg booket en super annonce på forsiden af Annoncelight.dk

Det er godt nok en rigtig dårlig forretning, for de 6 betalende annoncer som vi har nu, men så kan de blive læst af max antal interesserede, og det samme gælder jo hvis I selv opretter en annonce i en måned hos os, så understøtter vi også jer med vores super annoncer på AL.

Venlig hilsen

Rejsenetværk
Medejer af Diskretudlejning.dk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...