Hop til indhold
92martin

Billig quicky

Recommended Posts

Hvor kan man få en super billig quicky i syd og Sønderjylland efterhånden? 

Studine Æble Trine fra Haderslev er stoppet og hun bor heller ikke i Haderslev mere, hvor man kunne få 15 min for 400. Og ludder bussen ved grænsen er os væk. Var ellers quickys for 300.

Så nogle ideer...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
92martin skrev, 1 time siden:

Hvor kan man få en super billig quicky i syd og Sønderjylland efterhånden? 

Studine Æble Trine fra Haderslev er stoppet og hun bor heller ikke i Haderslev mere, hvor man kunne få 15 min for 400. Og ludder bussen ved grænsen er os væk. Var ellers quickys for 300.

Så nogle ideer...?

At tage helt ned til Købmandsgården i Flensborg og besøge pigerne ved siden af ved samme lejlighed 8-)

Ellers tilbyder de også 20 min quickies i P-clubben til kun kr. 375,-/€ 50,- :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nysgerrig38 skrev, for 1 time siden:

Skam man ikke kan se deres priser 

Jamen, de er ret standard: € 50,-/½ time, bare insister på de € 50,-, hvis de prøver med € 70,- på die dumme Dänen, der ikke snakker tysk - men evt. må du betale € 70/80,- hvis det skal være incl. fransk naturel ;-)

Mere avancerede ting, må du selv aftale nærmere, da det kan være ret individuelt, hvad det koster og hvad de forskellige tilbyder - og forvent ikke at oversigten på annoncesiderne er retvisende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...