92martin 8 Skrevet 26. Oktober, 2016 Hvor kan man få en super billig quicky i syd og Sønderjylland efterhånden? Studine Æble Trine fra Haderslev er stoppet og hun bor heller ikke i Haderslev mere, hvor man kunne få 15 min for 400. Og ludder bussen ved grænsen er os væk. Var ellers quickys for 300. Så nogle ideer...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13996 Skrevet 26. Oktober, 2016 92martin skrev, 1 time siden: Hvor kan man få en super billig quicky i syd og Sønderjylland efterhånden? Studine Æble Trine fra Haderslev er stoppet og hun bor heller ikke i Haderslev mere, hvor man kunne få 15 min for 400. Og ludder bussen ved grænsen er os væk. Var ellers quickys for 300. Så nogle ideer...? At tage helt ned til Købmandsgården i Flensborg og besøge pigerne ved siden af ved samme lejlighed Ellers tilbyder de også 20 min quickies i P-clubben til kun kr. 375,-/€ 50,- 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zommas 49 Skrevet 26. Oktober, 2016 Hvad er det for piger der befinder sig ved Købmandsgården i Flensborg og hvor bor de? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13996 Skrevet 26. Oktober, 2016 zommas skrev, 1 time siden: Hvad er det for piger der befinder sig ved Købmandsgården i Flensborg og hvor bor de? Der er flere i nabolaget - søg her: https://sexnord.net/modelle/1/Schleswig-Holstein/3/Flensburg og her: http://www.fair-girls.com/search?query=&city=flensburg Så der er lidt for enhver smag 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysgerrig38 19 Skrevet 27. Oktober, 2016 Skam man ikke kan se deres priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13996 Skrevet 27. Oktober, 2016 Nysgerrig38 skrev, for 1 time siden: Skam man ikke kan se deres priser Jamen, de er ret standard: € 50,-/½ time, bare insister på de € 50,-, hvis de prøver med € 70,- på die dumme Dänen, der ikke snakker tysk - men evt. må du betale € 70/80,- hvis det skal være incl. fransk naturel Mere avancerede ting, må du selv aftale nærmere, da det kan være ret individuelt, hvad det koster og hvad de forskellige tilbyder - og forvent ikke at oversigten på annoncesiderne er retvisende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg