Hop til indhold

Billig quicky

Featured Replies

Skrevet

Hvor kan man få en super billig quicky i syd og Sønderjylland efterhånden? 

Studine Æble Trine fra Haderslev er stoppet og hun bor heller ikke i Haderslev mere, hvor man kunne få 15 min for 400. Og ludder bussen ved grænsen er os væk. Var ellers quickys for 300.

Så nogle ideer...?

Skrevet
92martin skrev, 1 time siden:

Hvor kan man få en super billig quicky i syd og Sønderjylland efterhånden? 

Studine Æble Trine fra Haderslev er stoppet og hun bor heller ikke i Haderslev mere, hvor man kunne få 15 min for 400. Og ludder bussen ved grænsen er os væk. Var ellers quickys for 300.

Så nogle ideer...?

At tage helt ned til Købmandsgården i Flensborg og besøge pigerne ved siden af ved samme lejlighed 8-)

Ellers tilbyder de også 20 min quickies i P-clubben til kun kr. 375,-/€ 50,- :-D

Skrevet

Hvad er det for piger der befinder sig ved Købmandsgården i Flensborg og hvor bor de? 

Skrevet
Nysgerrig38 skrev, for 1 time siden:

Skam man ikke kan se deres priser 

Jamen, de er ret standard: € 50,-/½ time, bare insister på de € 50,-, hvis de prøver med € 70,- på die dumme Dänen, der ikke snakker tysk - men evt. må du betale € 70/80,- hvis det skal være incl. fransk naturel ;-)

Mere avancerede ting, må du selv aftale nærmere, da det kan være ret individuelt, hvad det koster og hvad de forskellige tilbyder - og forvent ikke at oversigten på annoncesiderne er retvisende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.