Hop til indhold

Ufrivillig udlogning

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Efter sitets gennemgribende opdatering bliver jeg konstant smidt af, når jeg logger ind. Går jeg til en underside og logger ind, ryger jeg til forsiden - og bliver ofte smidt af, når jeg forsøger at tilgå forum igen.

Jeg bruger Chrome på iPhone 5S.

Hjælp! :)

Skrevet

Har du prøvet at slette din historik på chrome, det kan være den husker noget, der driller...

Skrevet
CPHstuderende skrev, for 4 timer siden:

Hej,

Efter sitets gennemgribende opdatering bliver jeg konstant smidt af, når jeg logger ind. Går jeg til en underside og logger ind, ryger jeg til forsiden - og bliver ofte smidt af, når jeg forsøger at tilgå forum igen.

Jeg bruger Chrome på iPhone 5S.

Hjælp! :)

Hej!

Undskyld mit sene svar :-)

Til Charmer61 vil jeg tilføje at opdateringen gav problemer for andre, som blev løst ved at nulstille cookies og slette cache.
(https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DiOS&hl=da)

Kh Maya

Skrevet

Dejligt at høre. Jeg kan ikke lovet at problemet ikke opstår igen ved andre opdateringer, da jeg ikke rigtig kan overskue hvad der præcist gik galt. Hvis jeg kunne, var det nemmere at rapporterer det til udviklerne af forummet. Vi kan håbe at de selv får styr på det.

• 4 weeks later...
Skrevet

Har lige skrevet en anmeldelse af et besøg - trykker udgiv - pludselig er man logget af. Alt er pist væk. Hvad gør jeg forkert?

Skrevet

Jeg skriver oftest selv lange indlæg, og har aldrig oplevet problemet. Hvad browser og enhed bruger du? Har du evt. plugins/addons installeret i browseren, som kan skabe problemer?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.