Hop til indhold
CPHstuderende

Ufrivillig udlogning

Recommended Posts

Hej,

Efter sitets gennemgribende opdatering bliver jeg konstant smidt af, når jeg logger ind. Går jeg til en underside og logger ind, ryger jeg til forsiden - og bliver ofte smidt af, når jeg forsøger at tilgå forum igen.

Jeg bruger Chrome på iPhone 5S.

Hjælp! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
CPHstuderende skrev, for 4 timer siden:

Hej,

Efter sitets gennemgribende opdatering bliver jeg konstant smidt af, når jeg logger ind. Går jeg til en underside og logger ind, ryger jeg til forsiden - og bliver ofte smidt af, når jeg forsøger at tilgå forum igen.

Jeg bruger Chrome på iPhone 5S.

Hjælp! :)

Hej!

Undskyld mit sene svar :-)

Til Charmer61 vil jeg tilføje at opdateringen gav problemer for andre, som blev løst ved at nulstille cookies og slette cache.
(https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DiOS&hl=da)

Kh Maya

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Dejligt at høre. Jeg kan ikke lovet at problemet ikke opstår igen ved andre opdateringer, da jeg ikke rigtig kan overskue hvad der præcist gik galt. Hvis jeg kunne, var det nemmere at rapporterer det til udviklerne af forummet. Vi kan håbe at de selv får styr på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Jeg skriver oftest selv lange indlæg, og har aldrig oplevet problemet. Hvad browser og enhed bruger du? Har du evt. plugins/addons installeret i browseren, som kan skabe problemer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...