Hop til indhold
askebærger

turn of blow med gummi

Recommended Posts

askebærger skrev, for 2 minutter siden:

jeg ved ikke hvordan i har det , men ville aldrig gå til en GP , der kun vil blow med gummi,Viggo vil bare ikke stå op hvis det er ??

Har prøvet et par gange, og kan sige at pigerne er dygtige til at gøre det så du sagtens kan mærke det. 

For mig drejer det sig om at respektere pigens ønske om kun at gøre det med  "dutten" på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tør godt løbe risikoen ved ubeskyttet blow. Til gengæld er det ikke et kardinalpunkt for mig, hvis pigen ikke tilbyder dette - Så mit vedkommende handler slutresultatet ved udvælgelsen om en total betragtning på mange parametre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Det kommer vel ikke bag på nogen at BJ er bedst uden kondom...
Nogle piger vælger at beskytte dem selv mere end andre, derfra er det jo bare op til gæsterne at afgøre om de vil besøge hende eller ej.
Min ubestridt bedste oplevelse(r) er med en Glædespige der intet foretager sig uden gummi. Derfor ku jeg da godt tænke mig at netop blow var uden, (det eneste der foregår uden med mig...) men jeg vælger at respektere hendes grænser og således beholde den gode oplevelse når jeg besøger hende ;)

"Viggo´s" reaktion har jeg ikke nogen problemer med. Han reagere på det frække som helhed :D Og der er altså nogle forbandet frække kvinder derude.... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...