Buttman76 578 Skrevet 26. Oktober, 2016 Hej allesammen. Det er tid til at besøge en dejlig fræk kvinde på fredag men hende jeg havde aftale med fredag har lige undskyldt og meldt afbud af personlige årsager Så hvem kan i anbefale i Jylland. Jeg har mulighed for og køre en længere distance for den rette kvinde. Udgangspunktet er fra Randers og helt ned til Kolding Vejle kanten. Hun skal nyde sorte kys. Facesitting. Kys. Fransk uden gummi. Og ellers bare rigtig nærværende og fræk. Hendes kropsbygning må være lige fra slank til erotik buttet da en dejlig fyldig røv tænder mig. Håber på nogle gode input fra jer og hvis en GP læser med og du mener du er den rette så smid mig en lille hilsen. Mvh Buttman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 27. Oktober, 2016 Ohh tak djx. For dælen hun ser dejlig ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 27. Oktober, 2016 Ikke flere der har nogle bud på en fræk fredag ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 28. Oktober, 2016 Mit eneste og bedste bud er Kati. Har besøgt hende for nyeligt, og tanken om hende giver lyst til endnu et besøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg