Hop til indhold
ih power

Luna Star Holstebro

Recommended Posts

Jeg har i dag her ved 10 tiden besøgt Luna Star tæt ved Holstebro, og hold da nu op hvor er hun bare en rigtig dejlig pige. Hun er meget nem at snakke med, og synes hun giver sig god tid til besøget. Jeg bestilte 15 min. med Dansk og må nok sige at hun er alle pengene værd. Får helt lyst til at køre ud til hende igen i dag  :) Hun er rigtig smuk og pæn ung pige med frække tatoveringer på hendes krop. Jeg kan klart anbefale at anlægge hende et besøg, selvom jeg endeligt gerne bare ville have hende for mig selv. :) Skal jeg give karakter vil jeg give hende 12 ud af 12  

 

http://annoncelight.dk/showad/216292   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LunaStaar

Tusind tak for din flotte anmeldelse, jeg håber snart vi mødes igen ;-) 

rigtig godt nytår, 

kærligst Luna ❤

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 2 timer siden:

Hvad er prisen

Har du prøvet at trykke på linket og vider til pigens hjemmesiden? Det er virkeligt såre simpelt og koster ikke flere tryk på tastaturet end at skrive hvad er prisen.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 18 minutter siden:

Har du prøvet at trykke på linket og vider til pigens hjemmesiden? Det er virkeligt såre simpelt og koster ikke flere tryk på tastaturet end at skrive hvad er prisen.;)

Linket kan på AL være lidt svær at finde - og så skal man på hjemmesiden videre til prislisten - men her er det direkte link:

http://lunastar5.webnode.dk/priser/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en aftale Med Luna Star i dag 15/3 kl. 10.00. jeg har haft mange dårlige oplevelser, så denne gang ville jeg ikke blive skuffet. Jeg havde kigget længe på hendes annonce, men tog mig så sammen til at bestille en tid. Jeg bestilte en halv time til 1100,- Jeg var lidt nervøs ved ankomst. Ind kom hun af døren og PIV fræk var hun. Hun var nem at snakke med, og hun sagde at hun ville gøre alt for at jeg fik en god oplevelse. 

Så gik vi ellers i gang, hvor jeg fik hele turen. Hun er en fantastisk pige som bare må opleves. Jeg gik derfra glad og meget tilfreds, og jeg kan klart anbefale en cocktail til 1100,-

 

Hende vil jeg have igen.

Redigeret af jensen333

Del dette indlæg


Link til indlæg

Luna Star er bare fantastisk. Jeg har inden for de sidste måneder besøgt hende 2 gange ved Holstebro. Begge gange var en super oplevelse. Første gang var en time med gensidig blid hygge. Jeg skal lige love for at Luna, kender nogle frække knapper og trykke på. Og med synes, at hendes fantastisk sexede krop, og en times pirrende sex, så må jeg indrømme, at da hun først gang mig lov til at få udløsning, så var det en vild intens oplevelse, som jeg aldrig har oplevet.

Jeg måtte besøge hende igen. Hurtigst muligt. Næste gang startede med også med en times genside blid hygge. Men da der var gået en time og Luna bare tirrede og pirrede mig, måtte jeg tigge hende om endnu en time. Hun sagde "modvilligt" ja og fortsatte så legen med min pik. Hun blev ved og ved, og jeg blev mere og mere tændt og liderlig, så jeg til sidt ikke vidste hvilket ben jeg skulle stå på. En fantastisk oplevelse, når det lige netop er den leg der tænder mig mest. Min pik var Lunas frække legetøj i 2 timer.

Kommer jeg igen. Ja helt sikkert så hurtigt som muligt. Luna er smuk, fantastisk dejlig, let at snakke med og så havde hun en super fantastisk måde at leve sig ind i mine ønsker.

Tak for de 2 første vidunderlige besøg, Luna Star

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...