Nysgerrig38 19 Skrevet 26. Oktober, 2016 (edited) Hej alle Er der nogen der kender en glædespige der tilbyder at starte med at bade sammen med deres kunder. Ps skulle der være en glædespige der læser dette og tilbyder dette, så kommentere endelig eller send en besked På forhånd tak Redigeret 26. Oktober, 2016 af Nysgerrig38 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 26. Oktober, 2016 Hvis pigen har et bad, tror jeg det er noget næsten alle piger tilbyder Det er svært at skrive "alt" man tilbyder ned, det er jo tit mest fantasien der sætter grænser, men generelt med de der meget "alm"/"uskyldige" spørgsmål der kan blive stillet herinde, tror jeg bare det handler om at spørge den pige man ellers kunne ha lyst til at besøge 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. Oktober, 2016 (edited) Claire skrev, for 7 minutter siden: Hvis pigen har et bad, tror jeg det er noget næsten alle piger tilbyder Her er min erfaring altså en hel anden. Jeg har efterhånden besøgt en hel del piger, og det er faktisk kun blevet til fire, der er gået med i bad, enten før eller efter løjerne. Det er lidt ærgerligt, synes jeg, for det både en fin optakt og en god afslutning på et besøg. Trådstarter kunne jo forud ringe til den pige, han har udset sig, og høre nærmere. Redigeret 26. Oktober, 2016 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 26. Oktober, 2016 (edited) Der kommer ofte +300 kr oveni prisen når du vælger bad feks. et Spabadet.. De fleste piger siger næppe nej, hvis det er tid, men vær opmærksom på at deres hår ikke må blive vådt. Redigeret 26. Oktober, 2016 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 26. Oktober, 2016 nå så lærte jeg da noget nyt det havde jeg ikke forstillet mig nogensinde skulle være et problem! (Forstår dog godt, hvis man skal betale ekstra for spabad, man skal da spare lidt på vandet.. ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2 milfer Skrevet 26. Oktober, 2016 Ville nu tro de fleste af os tilbyder det for tænker vi har bad så hvorfor ikke og har nogen spurgt om vi ville er vi da friske dog er det jo så også der tiden begynder men kan være lidt trænkt med 3 i badet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysgerrig38 19 Skrevet 26. Oktober, 2016 Ja det var nu også kun brusebad jeg tænkte på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. Oktober, 2016 (edited) Claire skrev, for 2 timer siden: nå så lærte jeg da noget nyt det havde jeg ikke forstillet mig nogensinde skulle være et problem! (Forstår dog godt, hvis man skal betale ekstra for spabad, man skal da spare lidt på vandet.. ) Ja, spabadet er ofte en ekstraydelse, formentlig fordi der ligger en vis investering/forretningsstrategi bag, som skal afskrives. Men den annonceres vel også gerne forud? Jeg har dog set annoncer, hvor piger tager f.eks 200 kr. ekstra for at gå med i et almindeligt brusebad. Dén forstår jeg så til gengæld ikke rigtigt. Er det før løjerne, har pigen jo en garanti for, at man er "ren", og er det efter, er det da en god afslutning på en for begge parter forhåbentlig god oplevelse. Endelig skal pigen vel alligevel have et brusebad? Omend jeg på klinikker har oplevet tørre bruseområder! Jeg har forståelse for, at en pige måske vil blive "sæbesensitiv" ved 5-6 af den slags brusebade om dagen, men afskylninger med rent vand kan vel også gøre det? Og det er vel altid rart at blive rørt og røre? Jeg har som tidligere skrevet kun opnået dette med meget få piger – ved nærmere eftertanke fem og ikke fire. Heraf var de tre thaipiger. Jeg har, for interesserede, tidligere beskrevet et bad med Nancy på 505. Men spørgsmålet er – selvom jeg godt ved, at vi er i en efterlysningsstreng – hvorfor så få veletablerede danske piger, som jeg har mødt, ikke er med på dette ekstra krydderi? Redigeret 26. Oktober, 2016 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 26. Oktober, 2016 Borende X skrev, for 53 minutter siden: Ja, spabadet er ofte en ekstraydelse, formentlig fordi der ligger en vis investering/forretningsstrategi bag, som skal afskrives. Men den annonceres vel også gerne forud? Jeg har dog set annoncer, hvor piger tager f.eks 200 kr. ekstra for at gå med i et almindeligt brusebad. Dén forstår jeg så til gengæld ikke rigtigt. Er det før løjerne, har pigen jo en garanti for, at man er "ren", og er det efter, er det da en god afslutning på en for begge parter forhåbentlig god oplevelse. Endelig skal pigen vel alligevel have et brusebad? Omend jeg på klinikker har oplevet tørre bruseområder! Jeg har forståelse for, at en pige måske vil blive "sæbesensitiv" ved 5-6 af den slags brusebade om dagen, men afskylninger med rent vand kan vel også gøre det? Og det er vel altid rart at blive rørt og røre? Jeg har som tidligere skrevet kun opnået dette med meget få piger – ved nærmere eftertanke fem og ikke fire. Heraf var de tre thaipiger. Jeg har, for interesserede, tidligere beskrevet et bad med Nancy på 505. Men spørgsmålet er – selvom jeg godt ved, at vi er i en efterlysningsstreng – hvorfor så få veletablerede danske piger, som jeg har mødt, ikke er med på dette ekstra krydderi? Kan ikke svare dig på det, jeg kender ikke nogen der ikke tilbyder det. og Btw. Der er altså ikke altid behov for et bad mellem hver gæst det kommer selvf helt anden på, hvad man har lavet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 26. Oktober, 2016 Jeg er en dem der ikke er så tosset med at bade med andre, der er altid en der står og småfryser lidt, og det er helst ikke mig. Jeg er desuden også lidt sart overfor vandpjaskeri, jeg bryder mig ikke om at få det i mit ansigt, uden at jeg er forbedret på det. Og så er jeg unægteligt pænest MED make up og velfriseret hår, så det er også af hensyn til mine gæster, lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 26. Oktober, 2016 Jeg går gerne med i bad, men vil ikke ha vådt hår og ansigt, så jeg skal "starte forfra" med føntørrer, glattejern mv Det koster ikke ekstra, men tæller med i tiden. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. Oktober, 2016 Liv skrev, for 53 minutter siden: Jeg går gerne med i bad, men vil ikke ha vådt hår og ansigt, så jeg skal "starte forfra" med føntørrer, glattejern mv Det koster ikke ekstra, men tæller med i tiden. Se, sådan oplevede jeg det ikke i Hvidovre. Her blev jeg blot anvist badet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 26. Oktober, 2016 Borende X skrev, Lige nu: Se, sådan oplevede jeg det ikke i Hvidovre. Her blev jeg blot anvist badet Hos mig skal alle vaskes eller bade, så alle får anvist badet, ønsker en gæst at jeg hopper med, så gør jeg det. Jeg tilbyder det ikke pr automatik, netop fordi det tæller med i tiden, og fordi huden ikke har godt af alle de ekstra bade. Jeg er jo gjort klar, når du kommer. Hvis man har særlige ønsker må man altså selv spørge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. Oktober, 2016 Liv skrev, for 3 minutter siden: Hos mig skal alle vaskes eller bade, så alle får anvist badet, ønsker en gæst at jeg hopper med, så gør jeg det. Jeg tilbyder det ikke pr automatik, netop fordi det tæller med i tiden, og fordi huden ikke har godt af alle de ekstra bade. Jeg er jo gjort klar, når du kommer. Hvis man har særlige ønsker må man altså selv spørge Tjah, ikke fordi jeg vil lave en længere diskussion ud af dette besøg, men jeg plejer faktisk også selv "at være gjort klar", når jeg ringer på. Forstået på den måde, at jeg altid kommer direkte fra badet hjemme. Men jeg fik ingen indikation af, at et fælles bad overhovedet var en mulighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 26. Oktober, 2016 (edited) Borende X skrev, for 14 minutter siden: Tjah, ikke fordi jeg vil lave en længere diskussion ud af dette besøg, men jeg plejer faktisk også selv "at være gjort klar", når jeg ringer på. Forstået på den måde, at jeg altid kommer direkte fra badet hjemme. Men jeg fik ingen indikation af, at et fælles bad overhovedet var en mulighed. Hvis man har badet, så er det helt fint for mig med en vaskeklud. Du spurgte ikke efter fællesbad, derfor fik du det ikke Jeg spørger heller ikke alle, om jeg må tage dem analt, selvom det er noget jeg tilbyder og finder stor glæde ved Redigeret 26. Oktober, 2016 af Liv Tilføjelse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. Oktober, 2016 Liv skrev, for 8 minutter siden: Hvis man har badet, så er det helt fint for mig med en vaskeklud. Du spurgte ikke efter fællesbad, derfor fik du det ikke Jeg spørger heller ikke alle, om jeg må tage dem analt, selvom det er noget jeg tilbyder og finder stor glæde ved Nej, men hvis den anale ydelse er nævnt på din annonce, har du vel heller ingen grund til udtrykkeligt at spørge. Så vidt jeg husker, var bad ikke nævnt på listen. Men denne diskussion over et bestemt besøg for efterhånden ret lang tid siden, som jeg iøvrigt havde stor glæde af, fører nok for vidt i denne omgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysgerrig38 19 Skrevet 26. Oktober, 2016 Tak for de mange input. Kan godt se det er lidt upraktisk i forhold til håret. Men der er bare lidt over at bade med en dejlig kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 7. November, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, den 26-10-2016 at 13:54: der er altid en der står og småfryser lidt, og det er helst ikke mig Egoist ... men så sandt. Det at bade sammen er opreklameret medmindre der er gang i den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg