Hop til indhold
khans

spermkys

Recommended Posts

I Tyskland har de spermaküssen, som er vanvittigt frækt.

Efter et skønt blow/u kysser man og swapper spermen og smager på sine egne safter.

Er der nogen, der ved om det tilbydes i Kbh / omegn

Khans

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen Sofie mere ....

Nogen der ved, om der er andre nu, der tilbyder denne skønne ydelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
khans skrev, den ‎26‎-‎10‎-‎2016 at 07:08:

I Tyskland har de spermaküssen, som er vanvittigt frækt.

Efter et skønt blow/u kysser man og swapper spermen og smager på sine egne safter.

Er der nogen, der ved om det tilbydes i Kbh / omegn

Khans

Mettetøsen.

Mettetøsen som cof/cif får hun fuld 10 ( perfekt ) imødekommende 10 , sf 10, udseende 7,0 , deepthroat 10.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
cumonface skrev, for 33 minutter siden:

Mettetøsen.

Mettetøsen som cof/cif får hun fuld 10 ( perfekt ) imødekommende 10 , sf 10, udseende 7,0 , deepthroat 10.

Hun vil også kunne få mine varmeste anbefalinger.Hendes lidt kinky menu kort gjorde mig nysgerrig for tid tilbage:)

Enzo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville for ikke så længe siden også prøve lige præcis dette, og jeg spurgte omkring. Nu har jeg ikke lige links parat, men jeg fik i hvert fald positivt svar fra sexy Emilly, og Katja fra Polen. (De er begge anmeldt flittigt her, men hvis ikke i landet pt).

Jeg endte med en super oplevelse med Vicky Basno, i en lettere dominant cocktail endte jeg med at sprøjte i hendes mund og hun kyssede og stak sine fingre i munden på mig efterfølgende. Hun er for vild!!!!

Her er du jo på vej over i en lidt mere kinky lyst, der nok for en del tendenserer dominans?
Men mon ikke mange af de piger som tilbyder mega evt mega m slug også gerne gør dette?
Så prøv bare at forhør dig lidt rundt, start med dem du kender og ved leverer, så skal det nok lykkes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...