Hop til indhold
T.Hansen47

Luci i Svendborg

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=luci23

Så måtte jeg endnu engang på besøg ved en sød pige :)

Denne gang blev det Luci i Svendborg. Det er jo nok ret tydeligt hendes billeder ikke er ægte, men jeg tog chancen.

Jeg blev mødt af en rigtig sød høj pige med Spansk look. Totalt sorte øjne og hår, men ellers dejlig lysebrun i huden, slank med flotte bryster og en lækker god stram numse. Ikke en kæmpe latino mås :P Høje hæle og Lingerie :) 

Hun er god til engelsk så vi fik hurtigt snakket os frem til en gang dansk / fransk - 600kr og smuttede ind i bollerummet.

Vi nusser lidt, hun sutter lidt og da jeg er klar vender hun sig i doggy stilling og jeg kører løs :)

Det er selvfølgelig en hurtig omgang jeg har betalt for, så det bliver også en kort historie, der er jo ikke sådan tid til megen hyggesnak og kæleri på 15 min :)

Men jeg fik et par gode indtryk jeg gerne vil give videre.....det er en rigtig dejlig pige, hun er stille og rolig, men har en god indlevelse.

Hun er ikke gammel i jobbet og første gang i DK, sagde hun. Jeg tror på det. Hun undrer sig over danske mænd så gerne vil kysse,....hun har arbejdet lidt syd for Alperne og det gør man bare ikke dernede.....

Jeg tør godt anbefale Luci, for jeg havde en virkelig god ( men hurtig ) oplevelse :)

Og de øjne..næsten helt sorte....de er bare flotte :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...