steve 116 Skrevet 25. Oktober, 2016 Hej er der nogen der har besøgt hende her og kan dele lidt info? Jeg har set hende annoncere et par gange. https://annoncelight.dk/showad/215278 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 25. Oktober, 2016 steve skrev, for 20 minutter siden: Hej er der nogen der har besøgt hende her og kan dele lidt info? Jeg har set hende annoncere et par gange. https://annoncelight.dk/showad/215278 Næ men vil helt sikkert gøre sig bedre under Thaipiger??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 25. Oktober, 2016 Hun er ikke thai massage. Så derfor jeg spørger her, eller skal vi have forum baseret på nationalitet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 286 Skrevet 25. Oktober, 2016 (edited) Hun efterlyses også under Thai, hvis du kigger der. https://www.eroguide.dk/forum/topic/64926-thai-candy/ Redigeret 25. Oktober, 2016 af Skovfogeden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lystenstiger 132 Skrevet 25. Oktober, 2016 Hun ser sku ret lækker ud. Kunne være godt med nogle erfaringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lystenstiger 132 Skrevet 25. Oktober, 2016 Nu besøger jeg hende torsdag og giver derefter en fyldstgørende anmeldelse Sagt på en anden måde, jeg gør det hårde arbejde og tager en for holdet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Oktober, 2016 Jeg har skrevet lidt om hende her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lystenstiger 132 Skrevet 25. Oktober, 2016 skrev, for 18 minutter siden: Jeg har skrevet lidt om hende her: Er hun pengene værd? Er stedet diskret ?;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Oktober, 2016 Stedet er et thai massage sted og ikke særlig diskret. Hun er flot og har flot krop, men p.g.a. manglende kys vil JEG ikke besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 25. Oktober, 2016 skrev, for 8 timer siden: Jeg har skrevet lidt om hende her: Så det er hende på billederne? Men det lyder også som massgested det lød annoncen ellers ikke så meget til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Oktober, 2016 Det er hende på billederne. Jeg viste det heller ikke, før jeg kom til stedet og så at det var massage klinik. Det er et nyt massage klinik, hvor før på samme adresse har været bordel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 28. Oktober, 2016 skrev, den 26/10/2016 at 08:08: Det er hende på billederne. Jeg viste det heller ikke, før jeg kom til stedet og så at det var massage klinik. Det er et nyt massage klinik, hvor før på samme adresse har været bordel. Aha, i Vestergade! Ja, der er jo kommet et nyt sted for en god måned siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovtrolden 60 Skrevet 28. Oktober, 2016 shahkhan tænker på søren møllers gade hvor wendy ligger der har været bordel før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Oktober, 2016 skovtrolden skrev, for 6 timer siden: shahkhan tænker på søren møllers gade hvor wendy ligger der har været bordel før nope. Vestergade 37 ny thai massage (Der er også en tråde under Thai massage hvor jeg har skrevet lidt om "Candy"). Jeg har været på samme adresse for mange år siden hvor der var et bordel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 30. Oktober, 2016 Er der bad på stedet? Er der også mulighed for at springe massgen over og bare gå direkte til sex? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Oktober, 2016 steve skrev, 1 time siden: Er der også mulighed for at springe massgen over og bare gå direkte til sex? Det var hvad jeg gjorde. Jeg vidste ikke at det var et Thai Massage sted og fortalt dem at jeg kom ikke for massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lystenstiger 132 Skrevet 2. November, 2016 Så var jeg forbi. pigen på billedet men det var også det bedste ved oplevelsen. Fra pengene var afleveret, var det bare noget der skulle overståes. gentagelse? Nej tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 7. November, 2016 skrev, den 26/10/2016 at 08:08: Det er hende på billederne. Jeg viste det heller ikke, før jeg kom til stedet og så at det var massage klinik. Det er et nyt massage klinik, hvor før på samme adresse har været bordel. Hvad gav du så for den omgang? Og var det en god oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 7. November, 2016 Lystenstiger skrev, den 2/11/2016 at 14:14: Så var jeg forbi. pigen på billedet men det var også det bedste ved oplevelsen. Fra pengene var afleveret, var det bare noget der skulle overståes. gentagelse? Nej tak Massagen eller sexen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lystenstiger 132 Skrevet 8. November, 2016 Begge dele desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg