4700 12 Skrevet 25. Oktober, 2016 Hejsa Nogle der har været her LIDERLIG TRANS 4700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trans-it 26 Skrevet 26. Januar, 2017 Hej 4700. Ja, jeg har været hos "liderlig trans" og jeg kan desværre ikke anbefale at bruge penge på hende. Hun er ikke liderlig og er kun interesseret i at få det overstået så hurtigt som muligt. Ærgerligt, for hun se faktisk ret sød ud. TI Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4700 12 Skrevet 26. Januar, 2017 Hej Trans-it Tak for dit svar, springer hende over og håber der komme noget andet her i området 4700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trans-it 26 Skrevet 26. Marts, 2017 Har været der. Jeg må desværre give Trans-it ret. Er ikke og gør ikke som hun skriver. Slet ikke pengene værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 27. Marts, 2017 Jeg har prøvet at skrive til hende og det første svar jeg fik var bestemt ikke venligt. Jeg havde synes jeg havde skrevet meget tydeligt, at jeg var helt med på at betale for ydelserne, men hun må have læst min mail med et halvt øje, så jeg fik en ordentlig spand lort retur. Da jeg så igen forklarede, at jeg selvfølgelig ville betale for samværet tøede hun op - men da havde jeg mistet enhver lyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg