Hop til indhold
nixotoo

Amanda i Helsingør 3-kant

Recommended Posts

God Aften

Har været hos Amanda fornyligt og synes det fortjener en anmeldelse

http://www.citygirls.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=206:amanda&catid=34:sider

Amanda er kurvet men ret lækker pige- hun er tysk men taler okay engelsk og vil skyde hende til sidst i tyverne.  Billederne er meget passende.

Første gang jeg besøgte hende fik hun mig overtalt til en 3-kant med Bella (Bella er der ikke mere) og jeg må sige jeg gik ret positiv derfra,  det var første gang med 3-kant for mig så vidste ikke helt hvad jeg kunne "klare".   pigerne started med slikke hinanden og så gik de ellers på mig med blow med hætte - gal det er altså ret frækt med to kønne tøser der kigger een i øjnene og een slikker boller og skaft og den anden køre blow- det gjorde de rigtigt godt.

Herefter selve sexen - doggy med Bella mens hun slikkede Amanda - bytte bytte doggy my Amanda mens Bella ind-i-mellem tog pikke ud og suttede og satte den tilbage på plads...  herefter omvendt cowgirl med Amanda og jeg var tæt på eksplosion - skyndte mig at ligge Bella på ryggen men måtte skifte kondom før jeg kunne køre missionær og så lidt "knep i ske" :) herefter nyt kondom og tage Amanda bagfra mens Bella legede med sig selv... og så skød proppen!! :)

Begge piger var ganske indlevende og virkede til at nyde det de laver og var søde og ret nemme at snakke med.

Sted: 7/10 ikke diskret, men indenfor i hulen er det ret fedt!

Pige: Amanda 7/10 og Bella 7/10

Sexen 8/10 - gentagelse... ja kunne jeg godt og har jeg gjort.. :)

PS: Har været hos Amanda igen -denne gang alene og igen rigtig god omgang sex

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...