Hop til indhold
Guest Vestegnen

Massage af to smukke kvinder

Recommended Posts

Vestegnen skrev, for 2 timer siden:

Er der én som vil dele ud af sin erfaring med disse to unge kvinder? 

https://annoncelight.dk/showad/216334

Der er da intet at se på linket? får ofte massage af to piger/kvinder og enig det er optimalt for opleveren. Har du mere om dem du spør ind til?

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
1955 skrev, for 2 timer siden:

Der er da intet at se på linket? får ofte massage af to piger/kvinder og enig det er optimalt for opleveren. Har du mere om dem du spør ind til?

1955

Det ved jeg. De vil have et foto før de svarer på spørgsmål.  Jeg fandt et på nettet,  som de fik. Jeg fik ét retur,  hvor de fremstod som en smuk, lesbisk dræber duo :-)

Måske har andre været mere modige? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 14 timer siden:

Det ved jeg. De vil have et foto før de svarer på spørgsmål.  Jeg fandt et på nettet,  som de fik. Jeg fik ét retur,  hvor de fremstod som en smuk, lesbisk dræber duo :-)

Måske har andre været mere modige?

Spøjst du finder et tilfældigt billede på nettet som du sender til dem, og modtager et reelt?? billede af dem. Lyder godt nok blodpumpende. har du ellers oplysninger om dem, tænker priser m.m.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag saknar förmåga att förstå varför man lägger tid på en sådan annons....    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
1955 skrev, 1 time siden:

Spøjst du finder et tilfældigt billede på nettet som du sender til dem, og modtager et reelt?? billede af dem. Lyder godt nok blodpumpende. har du ellers oplysninger om dem, tænker priser m.m.?

Ikke udover at de vil have 1000 kr for en time, men hvad man så får for pengene har jeg ikke spurgt ind til. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, 1 time siden:

Ikke udover at de vil have 1000 kr for en time, men hvad man så får for pengene har jeg ikke spurgt ind til. 

 

Lyder for billigt til at være sandt - 2 piger i en time for 1.000.- hvad hedder plejehjemmet? Undskyld men virker sgu ikke helt reelt når man ellers ser priser herinde.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
1955 skrev, 1 time siden:

Lyder for billigt til at være sandt - 2 piger i en time for 1.000.- hvad hedder plejehjemmet? Undskyld men virker sgu ikke helt reelt når man ellers ser priser herinde.

1955

Du er velkommen til at sende dem en mail. Jeg fik også kolde fødder af flere årsager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvorfor vælger man at kontakte sådan en annonce hvor der ikke er billede eller andet, når man tænker på udvalget derude, hvor man ved hvad man får??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...