Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt denne dejlige pige.

https://annoncelight.dk/showad/203391

Alder passer fint med den pige du møder. Billederne er også ok, dog synes jeg at et par af dem viser lidt større bryster end hun har i virkeligheden, måske er det bare den vinkel billedet er taget i som får dem til at virke større. Jeg synes det er et klart fortrin at Gp´en har økobryster, og det uanset størrelsen. Hendes bryster er rigtig søde og  i den mindre ende. Hun virker meget lille-nips-agtig på den gode måde, altså hvis man tænder på det.

Kommunikationen inden mødet var i den bedste ende. Jeg kontaktede hende på sms med mine ønsker. Hun svarede, også på uddybende spørgsmål, på engelsk, og var absolut både seriøs og imødekommende. 

Som hun også var da vi så mødtes. En vaks pige. Det var let at finde en fælles rytme med hende, både mentalt, og rent fysisk. Så alt i alt et pige der giver hvad fuld oplevelse for pengene. Pas på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Lyder bare godt! Har også stærkt overvejet hende! Er P forholdene gode eller er det et meget synligt sted hun befinder sig på? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snigeren902 skrev, for 23 minutter siden:

Lyder bare godt! Har også stærkt overvejet hende! Er P forholdene gode eller er det et meget synligt sted hun befinder sig på? 

Ligger på en større villavej med gennemkørende trafik. Parker evt lidt derfra. Indgangsdøren er ret diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...