Hop til indhold

Recommended Posts

Efter nu at have haft et par gode oplevelser på sugardaters.dk leder jeg efter en pige der er til analsex som modtager.

håber der er nogen der kender en, geografisk kommer jeg i hele Danmark men helst på Sjælland 

send gerne PM

steen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
snader skrev, for 2 timer siden:

Efter nu at have haft et par gode oplevelser på sugardaters.dk leder jeg efter en pige der er til analsex som modtager.

håber der er nogen der kender en, geografisk kommer jeg i hele Danmark men helst på Sjælland 

send gerne PM

steen

Er du medlem af Sugadaters - så må du selv i gang - og er du ikke medlem - skal må du søge på andre medier..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pedro123 skrev, for 22 timer siden:

Har været på SD et år, der er ikke nogen der tilbyder anal, 

I beg to differ :-), men det er noget jeg har oplevet i en længerevarende relation til en meget eksperiment-lysten SB. Det ville da være ret mærkeligt, hvis der ikke var nogen der "tilbød" det. Du kan jo også bare læse den her frontlinjeberetning:

https://www.information.dk/debat/2014/09/ringmuskel-udu

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd

Uden at afspore - hvad er det der tænder dig ved anal ?

som flere GP skriver herinde - anal er for bøsser :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 3 minutter siden:

Uden at afspore - hvad er det der tænder dig ved anal ?

som flere GP skriver herinde - anal er for bøsser :-) 

Og mænd der benytter sig af købesex, kan ikke få intimt samvær på anden vis. Nej, vel? Skulle vi ikke alle skrue en my ned for fordommene? Så bliver her lidt mere rart at være. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er kvinder som tilbyder analsex derinde, skriver pt med 3 modne damer som er friske, de unge er ikke helt så afklarede med bagdørssex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Iscenesat Virkelighed skrev, den 12/11/2016 at 20:09:

Og mænd der benytter sig af købesex, kan ikke få intimt samvær på anden vis. Nej, vel? Skulle vi ikke alle skrue en my ned for fordommene? Så bliver her lidt mere rart at være. :D 

Du svarede ikke på mit spørgsmål, hvad tænder dig ved anal sex ?

og for at svare på din fordom, mange mænd keder dig åbenbart i deres forhold, siden de benytter købesex :-)

jeg nyder unge studiner, max 18-19 ..dem finder jeg på sugardaters.dk :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
aarhussyd skrev, for 10 timer siden:

Du svarede ikke på mit spørgsmål, hvad tænder dig ved anal sex ?

og for at svare på din fordom, mange mænd keder dig åbenbart i deres forhold, siden de benytter købesex :-)

jeg nyder unge studiner, max 18-19 ..dem finder jeg på sugardaters.dk :-)

Stil dir spørgsmål et andet sted - du afsporer debatten 

Del dette indlæg


Link til indlæg
snader skrev, den 2016-10-24 at 15:16:

Efter nu at have haft et par gode oplevelser på sugardaters.dk leder jeg efter en pige der er til analsex som modtager.

håber der er nogen der kender en, geografisk kommer jeg i hele Danmark men helst på Sjælland 

send gerne PM

steen

De är svårt att få reda på detta från början. Skulle du ställa en rak fråga från början hade 99/100 säkert sagt nej, eftersom de inte känner dig. Jag fick tag på en 10 poängare än gång och hon ville gärna ha den analt. Så  jag hade lite tur där.

aarhussyd skrev, den 2016-11-12 at 20:00:

som flere GP skriver herinde - anal er for bøsser :-)

....nej...men det som triggar mej är att det är lite "förbjudet"...ingår inte i den vanliga menyn och det är trångt....till en början :D 

Är jag en bösser för det.....nej, hade aldrig kunnat tänka mig sex med en man.

Loppan

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...